Az év eseményei:
Az Újpesti Dózsa Sportegyesület jogelődje, az
UTE 100 esztendővel ezelőtt alakult Újpesten. A centenáriumi ünnepségsorozaton
elismerésben részesítették azokat a sportolókat, akik eredményeikkel
sokat tettek az egyesületért. Tény, hogy a Dózsának kitűnő modellező
szakosztálya volt az ötvenes években. Az akkori legjobbakat az Újpesti
Dózsa örökös bajnokai címmel tüntették ki. A modellezők közül a
büszke címet Azor László, dr. Beck Rezső, Benedek György, Gombócz
István, Frigyes Ernő, Katona Sándor, Ördögh
László és Tóth Imre kapták.
A Magyar Modellezés háromnegyed évszázados jubileumának
tiszteletére 10 éves időtartamra vándordíjat alapítottak RÁBA
KUPA néven. Elsősorban azokat a klubokat
fogadják, akik teljes csapatokat indítanak. Egy csapat három versenyzőből
áll: 2 F1A és 1 F1B vagy F1C versenyző, a három közül egynek ifjúsági
korúnak kell lennie.
Ez év végén elhunyt Kovács István, ny. MAHART
vezérigazgató, a Magyar Modellező Szövetség elnöke.
Országos Bajnokságok eredményei
Repülő modellezés
Szabadonrepülő modellek országos bajnoksága, Szentes-Cserebökény,
július 25-28.
Jelenleg már csak két helyen lehet szabadonrepülő
versenyeket rendezni úgy, hogy a terepviszonyok ne akadályozzák
a modellek visszahozását: Ezek Dömsöd és Cserebökény.
Július 25. péntek, ifi F1A
versenynap. Nevezett 72 fő, indult 66 fő, értékelhető eredményt
ért el 64 fő., 15 csapat-nevezés érkezett. A nagyszerű időjárás
lehetővé tette hogy az első start repítési idejét 4 percre emeljék.
Ezt a mezőny fele teljesítette! Döntőbe öten kerültek 1320"-el.
Eredmények:
1. Horváth Szabolcs Vas m. 1980", 2. Barta Béla
Hajdú m. 1776", 3. Pethő Attila Bp. XVI. Uh Úttörőház: 1687" Csapatverseny:
1. Budapest: Pethő Attila, Varsányi Tamás, Léránt András 3678" Mindhárman
XVI. Uh Úttörőház. 2. Hajdú m. 3527" 3.
Veszprém m. 3379".
Július 26. szombat felnőtt
F1A versenynap. 72 nevezés, 66 induló
64 értékelhető eredmény. 18 csapatban.
25 fő teljesítette a 4 percet és a végére 12
versenyző jutott a döntőbe. Csak a tizedik startban dőlt el a verseny:
Eredmények:
1. Tari Mihály Nógrád m. 2250", 2. Horváth József Fejér m. 2195",
3. Vörös Jenő Csongrád m. 2190"
Július 27. vasárnap. F1B - F1C versenynap.
Reggel megerősödött a szél, ezért csökkentették
az első start repítési idejét 3 percre, délre elállt a szél. megállt
a levegő.
F1B: 1. Krasznai József Hajdú m. 1541", 2. Marton
József Komárom m. 1428", 3. Zöld Csaba Hajdú m. 1255",
Csapatverseny: 1. Hajdú m. Zöld Csaba,
Váradi Mihály, Krasznai József 3786", 2. Borsod m. 3195", 3. Komárom
m. 3185".
F1C: 1. Napkori György Csongrád m. 1458", 2.
Csizmarik Ferenc Bp. 1386", 3. Meczner András Bp. 1245". Csapatverseny:
1. Csongrád m. Markó László, Napkori György, Turányi Imre 3371",
2. Pest m. 2416", 3. Budapest 2316".
F2 Országos Bajnokság
Ez évben a debreceni
pályán rendezték az Országos Bajnokságot. Erre a versenyre F2A-ban
16 fő, F2B-ben 22 fő, F2C-ben 13 páros indult. Július 6-án, az ünnepélyes
megnyitó után mindenki a sebességi pályát figyelte, mert a versenyt
követő nap a gyulaiak csapata már utazott
is Manchesterbe, az Európa Bajnokságra.
Eredmények:
F2A: 1. Bimbi Zoltán Bp. 270,6 km/ó, 2. Mult
József Békés 264,7 km/ó, 3. Somogyi Zsigmond Hajdú 260,8 km/ó.
F2B: Tokai Tamás Nógrád 5422 p. 2. Vellai Tibor
Bp. 5032 p. 3. Travnik István Bp. 4752 p.
F2C: 1. Balogh József - Dóránt Vilmos Szabolcs-Szatmár
7p. 29 mp. 2. Szabó János - Kutrucz Béla Komárom 8p. 53 mp. 3. Lerf
Lehel - Zaják Sándor Bp.
F3B Országos Bajnokság, Szeged, június 1-2
A szegedi repülőtéren rendezték meg június 1.-2.-án
a rádióirányítású vitorlázó-modellek Országos
Bajnokságát és az Alföld-kupát - egy versenyként. Ez évben itt indultak
először az Erfurtban aranyérmet nyert válogatott: Horváth János,
Szeri András és Vörös Endre. Az NDK rendezők elismeréssel szóltak
úgy emberi, szakmai, mint technikai felkészültségükről.
A hazai és külföldi jó szerepléshez talán még
az is hozzájárult, hogy a kategória legjobbjai, -energiát, időt
nem kímélve- bedolgoztak a XVI.ker-i Úttörőház Pinkert György vezette
ROBBE bérmunkába, illetve árucserébe, így jutottak jó minőségű rádiókhoz.
A kiváló rendezés Palágyi János főrendezőnek és Vörös István főbírónak
köszönhető.
Eredmények:
1. Szeri András Kecskemét 8844 p. 2. Marik Mihály Békéscsaba 8581
p. 3. Horváth János Kecskemét 8267 p.
Hajómodellezés
Alföld Kupa az FSR Hajómodellek Országos Bajnoksága Orosháza-Gyopárosfürdő.
16 klub, 108 induló. Az első tavaszi vízreszállás
éreztette hatását. Az időjárás kitűnő volt, a víz felülete mindenki
igényét kielégítette.
Eredmények:
3,5 cm3: 1. Szabó Tibor Zalaegerszeg
64 kör, 24 mp., 2. Sólyom István Debrecen 61 kör 21 mp. 3. Kudlik
Vilmos BME 59 kör.
6,5 cm3: 1. Bodnár László Orosháza
60 kör 14 mp. 2. Nóbik Gyula Orosháza 64 kör 11 mp. 3. ifj. Pócsik
Nyíregyháza 59 kör 20 mp.
15 cm3: 1. Pásztor András Orosháza,
2. Bundi Sándor Debrecen 64 kör 11 mp. Csapatverseny: 1. Zalaegerszeg
I. 117 kör, 2. Debrecen 155 kör, 3. Zalaegerszeg II. 150 kör.
EH - EK Országos Bajnokság,
Május 25-én rendezték az önjáró hajómodellek
ezévi országos bajnokságát Dunaharasztin túl, a bányatavak
egyikén. Az időjárás kegyeibe fogadta az indulókat, a lehető legjobb
körülmények között bonyolították le a versenyt.
Eredmények:
EK (hadihajók) 1. Kukorelli Károly Pestmegye
202,9 pont, 2. Noszmüller László Budapest 185,3 p. 3. Homonna Béla
Szabolcs megye 177,6 p.
EK (kereskedelmi hajók) 1. Bottlik Endre Bp.
EVIG 180,9 p. 2. Bedő György Szabolcs megye 145,3 p. 3. Rőder Sándorné
Pest megye 136 p.
FSR Országos Bajnokság és Kanizsa Kupa Jún. 30 -
júl. 1.
Eső nélkül, de szeles időben indult a verseny.
14 csapat nevezett, 3,5 cm3-ben 29, 6,5 cm3-ben
23, 15 cm3-ben 46 hajó érkezett.
Eredmények:
3,5 cm3: 1. Kudlik Vilmos Bp 64 kör,
2. Tarr Tamás Zala 63 kör+ 5 mp., 3. Szabó Tiborné Zala 63 kör+12
mp.
6,5 cm3: 1. Hársfalvi István Zala
64 kör, 2. Kiss István Hajdú 63 kör, 3. Szécsényi György Bp. 61
kör
15 cm3:
1. Sólyom István Hajdú 70 kör, 2. Szénási Ernő Bp. 69 kör, 3. Nóbik
Gyula Békés 63 kör.
Önjáró Vitorlás Hajómodellek Országos Bajnoksága
Győrben, az Újvárosi Nép utca végén található
kavicsbánya-tó vizén rendezték a bajnokságot. A versenyen 17 megye
képviseltette magát. Öt kategóriában 176 önjáró vitorlás hajómodell
állt rajthoz. Esős-borús időben, de kedvező szélviszonyok között
zajlott a verseny. Az első napon az úttörő és ifjúsági versenyszámokat
rendezték meg.
Úttörő DX - 45 induló: 1. ifj. Eredics István
Vas m. Ölbő 2. Hegedűs Péter, Győr, 3. Hangyál István Győr, mindannyian
54 ponttal.
Ifjúsági DX - 60 induló: 1. Dudás Péter Baranya
m. ÉVM 102 p. 2. Németh József Vas m. Ölbő, 96 p. 3. Borsó
István Baranya m. ÉVM 96 p.
Felnőtt DX: 21 induló 1. Vönöczky András Baranya
m. 102 p. 2. Kiss Miklós Baranya 102 p. 3. dr. Kiss György Zala
m. 84 p.
Felnőtt D10 - 24 induló: 1. Vönöczky András
Baranya 102 p. 2. Kiss Miklós Baranya 102 p. 3. Pákozdi Gabriella
Nógrád m. 90 p.
Felnőtt DM - 26 induló: 1. Vönöczky András Baranya
m. 108 p. 2. Forrai Csaba Pest m. 102 p. 3. Pákozdi Gabriella Nógrád
m. 102 p.
Legeredményesebb ifjúságiak: 1. Forrai Csaba
Pest m. 2. Pákozdi Gabriella Nógrád m. 3. ifj. Eredics István Vas
m.
F1-F3 hajós Országos Bajnokság.
Első alkalommal rendezték meg a bajnokságot
a Sárvár melletti tó-rendszeren kialakított új pályán. Kitűnő pályán
és ragyogó időben hat kategóriában 79 hajó állt rajthoz.
F1-V15: - 21 induló: 1. Kudlik Vilmos 15,8 mp.
2. Vince Aurél Bács m. 17,8 mp. 3. Tóth József Bp. 18,2 mp..
F1-V 6,5 cm3: - 12 induló: 1. Szécsényi György Bp. 18,7
mp., 2. Váradi István Somogy 20,2 mp. 3. ifj Pocsik
Tibor Szabolcs m. 20,8 mp.
F1-V 3,5 cm3 - 18 induló: 1. Szécsényi György Bp.
19,0 mp. 2. Kudlik Vilmos Bp. 19,2 mp. 3. Mayer Imre Zala m. 20,0
mp.
F1-E 1 kg. - 5 induló: 1. Sasvári János Somogy
m. 23,3 mp. 2. Molnár László BP. 26,4 mp. 3. Sasvári Zoltán Somogy
m. 30,1 mp.
F3-E - 9 induló: 1. Ábrahám József Győr-Sopron
m. 142,6 p. 2. Bertók Kálmán Győr-Sopron m. 132,12 p. 3. Nagy István
Győr-Sopron m. 134,8 p.
F3-V - 14 induló: 1. Ábrahám Gábor Győr-Sopron
m: 2. Cserepes Sándor Győr-Sopron m. 140,4 p. 3. Ábrahám József
Győr-Sopron m. 139,2 p.
Autómodellezés:
Autómodellek Országos Bajnoksága, Pécs, június 15-16.
A rendezők 8 megye 129 versenyzőjét fogadták.
Az eső miatt a verseny kezdését többször halasztották, azután -
még esőben- elkezdték, és már világításnál fejezték be. A
második napon már napsütésben folyt a verseny.
Sebességi autómodellek:
1,5 cm3
- 6 kocsi : 1. Szepes Attila MOM 215,46 km/ó, 2. Krampfardt András
MÉV 189,45 km/ó, 3. Dobrocsi Gábor Hevesi Építők 179,87 km/ó.
2,5 cm3: 1. Szüts László MOM 243,64
km/ó, új országos csúcs, 2. Nagy Zoltán MÉV 217,65 km/ó, 3. Vörös
Zoltán Kaposgép 216,32 km/ó.
5 cm3 - 7 kocsi 1. ifj. Ruzsa József
MOM 262,77 km/ó, 2. id. Ruzsa József MOM 244,86 km/ó, 3. Ruzsa Józsefné
MOM 240,00 km/ó.
10 cm3 - 18 kocsi: 1. Szántó János
MÉV 295,08 km/ó, új országos rekord, 2. Nagy Zoltán MÉV 288,36 km/ó,
3. Bogdán Endre Kaposgép 287,53 km/ó.
RC autók: Forma - 46 kocsi: 1. Oszter György
MÉV 81 kör, 2. Gál László BpMK 77 kör, 3. Krampfardt András MÉV
75 kör .
RC Sport - 46 kocsi : 1. Gál László BpMK
99 kör, 2. Almássy Tamás BpMK 95 kör, 3. Hegedűs István BpMK 91
kör.
Nemzetközi Versenyek:
Körrepülő Modellek Európa Bajnoksága, Manchester,
július 9-13.
Az Európa-bajnokságra 3 versenyző utazott, Somogyi
Ferenc vezetésével. A versenynap előtti este érkeztek a verseny
színhelyére, egy Manchestertől 40 km-re lévő ipari üzem sport-központjába.
Az első versenynapon 5-6 m/mp erősségű szél és jellegzetesen angol,
hűvös, nedves idő volt. Szegedi Sándor kezdte a versenyt, 282 km/ó-t
ért el, de startját magas vezetés
miatt törölték. Második startoló Molnár József. Az első öt kör 282
km/ó, de a motor a tizedik körre visszafulladt, így 278,2 km/ó lett
az eredmény. Mult Józsefnek is "tréning-startja" lett az első, mert
a rezonátorcsöve nem indult be, startja 0 lett.
A második napon, -10-12 m/mp szélben- az elvárható
eredményeket nem sikerült elérni. Harmadik nap Szegedi Sándornak
sikerült - viharos szélben, esőben - 278 km/ó-t repíteni, Mult József
utolsó startban elért 277,1 km/o-s eredménye azt jelentette, hogy
megnyerték a csapatversenyt.
Eredmények:… 3. Molnár József 278,2 km/ó,
4. Szegedi Sándor 278,0 km/ó, 5. Mult József 277,1 km/ó
Csapatverseny: 1. Magyarország 833,3
km/ó, 2. Szovjetunió 831,7 km/ó, 3. Lengyelország 797,0 km/ó
XV. Mecsek Kupa, Pécs, július 19-20.
Az aszfalt felett egy méterre 49 C fok. Három
kategóriában nyolc ország közel 100 versenyzője jött el
Eredmények:
F2A 1: Mult József Gyula 283,46 km/ó, 2. Molnár
József Gyula 283,46 km/ó, 3. Bimbi Zoltán 271,49 km/ó. F2B: 1. Mórotz
Attila Százhalombatta 6508 p. 2. dr. Egerváry Géza NSZK 6229 p.
3. R. Dobrovolny Csehszlovákia 5740 p.
F2C: 1. Balogh - Dóránt Nyíregyháza 7' 34",
2. Nitsche - Küchnegger Ausztria 7' 52", 3. Lerf - Zaják Bp. Telefongyár
7' 48"
Fülöp Sándor Kupa, május 25-26, Dömsöd.
Hivatalosan bejelentett
nemzetközi versenyt rendezett a XVI Úttörőház Modellező Klubja.
A külföldi versenyzők baráti információk során szereztek tudomást
erről a versenyről, mégis sokan jöttek. "Olyan versenyzők érkeztek,
akiktől lehetett tanulni" - és azok is nemzetközi
tapasztalathoz jutottak, akik nem jutnak el külföldi versenyekre.
Az indulók szép száma miatt az első start -
reggel 6 órakor - 5 perccel kezdődött, a második start 7 órakor
4 perc, a többi 3-3 perc volt.
Eredmények :
F1A: 1. Székelyhidi Attila Békés m. 1435 mp.
2. ifj. Turányi Imre Csongrád 1432 mp. 3. Kéry László Csongrád 1356
mp.
F1B: 1. Arno Hacken Hollandia 1417 mp., 2. Gaensli
Fritz Svájc 1374 mp. 3. Hadzovics Mustafa Jugoszlávia 1271 mp.
F1C: 1. Hans Seelig NSZK 1686 mp, 2. Hubert
Hubler NSZK 1581 mp. 3. Siegfried Reda NSZK 1346 mp.
Szocialista Országok Felkészítő Versenye - NDK, Arkelsleben,
1985. május 21-27.
A2, gumis és mechanikus szabadonrepülő kategóriákban,
és F3B - rádióirányítású vitorlázó modellek - kategóriájában egy-egy
csapat utazott a VB előtti felkészítő versenyre. F1A-ban Fülöp László,
Tóth Viktor és Szvacsek Ferenc, F1B-ben Krasznai József, Váradi
Mihály, és Zöld Csaba, F1C-ben Meczner András, Napkori György és
Zsengellér Gábor, F3B-ben Horváth János, Szeri András és Vörös Endre.
A versenyt esős, szeles időben rendezték.
F1A-ban hatodik, F1B-ben negyedik, F1C-ben is negyedik lett a magyar
csapat. F3B-ben Horváth János 2., Szeri András 5., Vörös Endre 13.
helyezést ért el, és ezzel a magyar
csapat lett az első.
Szabadonrepülő Modellek Világbajnoksága, Livnó,
1985. augusztus 10-19.
A világbajnokságra az F1B (Krasznai József,
Váradi Mihály és Zöld Csaba) és az F1C (Maczkó Oszkár, Meczner András
és Zsengellér Gábor) csapatunk személygépkocsikkal utazott el.
Az F1 C versenyen három csapat (Magyarország, Koreai NDK és az
USA) mindhárom tagja, maximális eredményt. ért el. Közöttük, a döntőben
szerzett egyéni helyezések száma döntötte el a végeredményt. Magyarország
lett ismét F1C kategóriában (ötödször!) világbajnok!
Egyéni helyezéseik: Meczner András ezüstérmes, Maczkó Oszkár a 7.,
Zsengellér Gábor a 18., összesen 28 helyezési számmal, 2. Koreai
NDK 40 helyezési szám, 3. USA 48 helyezési szám.
A gumimotorosok versenyén F1B … 27. Krasznai
József, … 35. Zöld Csaba, … 41. Váradi Mihály. Csapatversenyben
Magyarország a 7. helyen végzett.
Szocialista Országok Meghívásos versenye, Kiev, 1985.
augusztus 15-22,
Az F3B csapatunk vett részt a versenyen Horváth
János, Szeri András, Vörös Endre összeállításban. A csapat tagjai
dicséretet érdemeltek felkészülésük alapossága, küzdeni tudásuk,
sportszerű magatartásuk miatt megérdemelten ünnepelt győztesei voltak
a versenynek. Eredmények: 2. Szeri András, 11.267 p. 4. Horváth
János, 11.807 p. 9. Vörös Endre 10.509 p.
Motoros Hajómodellek IV. Világbajnoksága, Rotterdam,
1985. augusztus 3-11.
Magyarországot három
kapuvári versenyző, Ábrahám József, Ábrahám Gábor és Bertók István
képviselte. A világbajnokságra 16 ország 20 kategóriában 311 modellel
nevezett. Az időjárás hűvös, esős, szeles volt.
Az F3 versenyeket délután, olyan esőben rendezték,
hogy a távolabbi kapukat alig lehetett látni. Hibátlan pályát hét
senior versenyző futott, közöttük két magyar. Bertók István 135,7
ponttal nyolcadik, Ábrahám József 135,7 ponttal a tizenkettedik,
Ábrahám Gábor 116,8 ponttal a tizenötödik.
FSR Grand Prix
Az Olasz Hajómodellező
szövetség Ostigliaban rendezte meg a versenyt 8 ország részvételével.
3,5 cm3: 1. Sólyom István Debrecen
61 kör, 2. Cantalupo Luciano Olasz o. 57 kör, 3. Sólyom Magdi Debrecen
50 kör.
6,5 cm3 : 1. Walen Eric Svéd o. 69
kör, 2. Kiss István Debrecen 48 kör, 3. Langenweld I. Hollandia
46 kör. 15 cm3: Cantoni Agostino
Olasz o. 77 kör, 2. Milani Marc Francia o. 75 kör, 3. Kiss István
Debrecen 68 kör. A legeredményesebb csapat díját Debrecen kapta,
1 első, 1 második és 2 harmadik helyezésért.
Debrecen Nagydíj
Az FSR kategóriában jelentős rangú nemzetközi
kupaverseny a Debrecen Nagydíj. Ezen a hazai versenyzőkön kívül
csak az NDK és Ausztria versenyzői álltak rajthoz. Docskál Zoltán
- a verseny főbírája mondta: Mindig szívesen jövök Magyarországra,
mert kitűnő rendezés mellett jól előkészített pályán folynak a versenyek.
Bár mindenütt így lenne! Erről az ítéletidőről senki sem tehet.
Mindkét napon óriási felhőszakadás zúdult a Vekeri csónakázó tóra,
és természetesen a versenyzőkre is. Mindezek
ellenére mindenki jó kedvvel versenyzett. 3,5 cm3-ben
26, 6,5 cm3-ben 23, 15 cm3-ben
34 hajó indult a selejtező futamokban.
Eredmények:
3,5 cm3: 1. Sólyom Magdolna Debrecen
62 kör+2 mp. 2. Szabó Tibor Zalaegerszeg 62 kör+ 12 mp., 3. Szécsényi
György BME 62 kör+16 mp.
6,5 cm3: 1. dr. Peter Papsdorf (NDK)70
kör, 2. Tremp (?) (NDK) 68 kör, 3. Nóbik Gyula Orosháza 61
kör. Csapatversenyben: 1. NDK 2. Debrecen 3. Orosháza
XXIV. Sebességi Autómodell Európa-bajnokság , Várna,
1985. augusztus 3-4.
A magyar csapat tagjai: 1,5 cm3:
Szepes Attila, Szűts László, 2,5 cm3:
Szűts László, 5 cm3:
id. Ruzsa József, ifj. Ruzsa József, - mindannyian MOM mod. klub
tagjai, 10 cm3: Szántó János
Pécsi Ércbányász mod. klub. Csapatvezetők: Gombócz István, Echim
Jenő. Az EB-n a következő országok vettek
részt: Bulgária, Franciaország, Magyarország, Norvégia, NSZK, Svájc,
Szovjetunió, Svédország.
Az autómodellezés legfőbb gondjai: a pálya az
időjárás és az üzemanyag. Ezen az EB-n a lehetséges 168 startból
54 eredménytelen lett. Az első napok kánikulája után, az utolsó
napra tervezett versenyt - a lehűlés és az eső miatt - egy nappal
el kellett halasztani.
Eredmények.
1,5 cm3. 9. Szepes Attila H 220,453 km/ó . .
. 16. Szűts László H 199,247 km/ó.
2,5 cm3:.
. 14. Szűts László H 232,859 km/ó
5 cm3: 2. id. Ruzsa József H 274,348
km/ó. . 5. ifj. Ruzsa József H 268,656 km/ó.
10 cm3:. . 7. Szántó János 291,639
km/ó
Csapateredmények: 1. Bulgária 1265 p.
2. Szovjetunió 1224 p. 3. Svédország 709 p. 5. Magyarország
552 p.
A Szocialista Országok Autómodellezőinek Felkészítő Versenyét.
Egerben 06. 02-07 között rendezték meg
A megnyitóra, a BERVA pályára Bulgária, Csehszlovákia,
NDK, Lengyelország, Románia, Szovjetunió, és Magyarország A és B
csapata sorakozott fel.
5-én, szerdán az 1,5 cm3-es kocsik
futamaival kezdődött a verseny. Tzarski
(Bg). jóvoltából el is dőlt a verseny, mert a 220 km/ó elég volt
részére a végső győzelemre.
A 2,5 cm3-es
futamokhoz nem fűztünk vérmes reményeket. Sajnos így is lett. Nedelcsev
(Bg). 246,5 km/ó-s eredménye neki is győzelmet hozott.
A hazai tábor öröméről -5cm3
–es kategóriában- Ruzsáék gondoskodtak.
id. Ruzsa József 265 km/ó-val iratkozott fel, és már csak az volt
a kérdés, hogy a második helyre feljön-e ifj. Ruzsa József. Feljött.
263 km/ó-val ezüstérmes lett.
A legnagyobbak - 10 cm3-esek
- között Szántó János fölénye is meggyőző volt. 290 km/ó eredménye
után már csak a második-harmadik helyért lehetett szurkolni. Bogdán
Endre befejező startja - 283 km/ó - után az újabb ezüstnek örülhettünk.
Eredmények:
1,5 cm3: 1. Tzarski (Bg) 220,03 km/ó
2. Nedelcsev (Bg) 211,56 km/ó, 3. Szepes Attila 210,23 km/ó
2,5 cm3: 1. Nedelcsev (Bg) 246,57
km/ó 2. Tzarski (Bg) 245,46 km/ó, 3. Dorfman (SZU) 238,63 km/ó
5 cm3: 1. id. Ruzsa József 265,72
km/ó, 2. ifj. Ruzsa József 263,62 km/ó, 3. Ringmaje (SZU) 258,69
km/ó
Az RC Forma autók futamaiból hárman kerültek
be a döntőbe, és ha már ott voltak az első három helyet elosztották
egymás között. 1. Almásy Tamás, 2. Gál László, 3. Hegedűs István.
RC Sport: 1. Gál László 101 kör+7 mp., 2. Fritsch
(NDK) 101 kör+10 mp. 3. Vesiallik (SZU) 87 kör RC Elektromos autók:
1. Genrich (SZU) 25.60 2. Petrov (Bg) 26.08 3. Paata (SZU) 27.33
RC ifi: 1. Petrov (Bg) 2. Baumgarte (NDK) 3.
Szűts Gábor
|