| Az év eseményei: Az Újpesti Dózsa Sportegyesület jogelődje, az 
              UTE 100 esztendővel ezelőtt alakult Újpesten. A centenáriumi ünnepségsorozaton 
              elismerésben részesítették azokat a sportolókat, akik eredményeikkel 
              sokat tettek az egyesületért. Tény, hogy a Dózsának kitűnő modellező 
              szakosztálya volt az ötvenes években. Az akkori legjobbakat az Újpesti 
              Dózsa örökös bajnokai címmel tüntették ki. A modellezők közül a 
              büszke címet Azor László, dr. Beck Rezső, Benedek György, Gombócz 
              István, Frigyes Ernő, Katona Sándor, Ördögh 
              László és Tóth Imre kapták. A Magyar Modellezés háromnegyed évszázados jubileumának 
              tiszteletére 10 éves időtartamra vándordíjat alapítottak RÁBA 
              KUPA néven. Elsősorban azokat a klubokat 
              fogadják, akik teljes csapatokat indítanak. Egy csapat három versenyzőből 
              áll: 2 F1A és 1 F1B vagy F1C versenyző, a három közül egynek ifjúsági 
              korúnak kell lennie. Ez év végén elhunyt Kovács István, ny. MAHART 
              vezérigazgató, a Magyar Modellező Szövetség elnöke. Országos Bajnokságok eredményeiRepülő modellezésSzabadonrepülő modellek országos bajnoksága, Szentes-Cserebökény, 
              július 25-28. Jelenleg már csak két helyen lehet szabadonrepülő 
              versenyeket rendezni úgy, hogy a terepviszonyok ne akadályozzák 
              a modellek visszahozását: Ezek Dömsöd és Cserebökény. Július 25. péntek, ifi F1A 
              versenynap. Nevezett 72 fő, indult 66 fő, értékelhető eredményt 
              ért el 64 fő., 15 csapat-nevezés érkezett. A nagyszerű időjárás 
              lehetővé tette hogy az első start repítési idejét 4 percre emeljék. 
              Ezt a mezőny fele teljesítette! Döntőbe öten kerültek 1320"-el. 
               Eredmények: 
               1. Horváth Szabolcs Vas m. 1980", 2. Barta Béla 
              Hajdú m. 1776", 3. Pethő Attila Bp. XVI. Uh Úttörőház: 1687" Csapatverseny: 
              1. Budapest: Pethő Attila, Varsányi Tamás, Léránt András 3678" Mindhárman 
              XVI. Uh Úttörőház. 2. Hajdú m. 3527" 3. 
              Veszprém m. 3379".  Július 26. szombat felnőtt 
              F1A versenynap. 72 nevezés, 66 induló 
              64 értékelhető eredmény. 18 csapatban.  25 fő teljesítette a 4 percet és a végére 12 
              versenyző jutott a döntőbe. Csak a tizedik startban dőlt el a verseny: 
                Eredmények: 
              1. Tari Mihály Nógrád m. 2250", 2. Horváth József Fejér m. 2195", 
              3. Vörös Jenő Csongrád m. 2190" Július 27. vasárnap. F1B - F1C versenynap. Reggel megerősödött a szél, ezért csökkentették 
              az első start repítési idejét 3 percre, délre elállt a szél. megállt 
              a levegő. F1B: 1. Krasznai József Hajdú m. 1541", 2. Marton 
              József Komárom m. 1428", 3. Zöld Csaba Hajdú m. 1255",  Csapatverseny: 1. Hajdú m. Zöld Csaba, 
              Váradi Mihály, Krasznai József 3786", 2. Borsod m. 3195", 3. Komárom 
              m. 3185". F1C: 1. Napkori György Csongrád m. 1458", 2. 
              Csizmarik Ferenc Bp. 1386", 3. Meczner András Bp. 1245". Csapatverseny: 
              1. Csongrád m. Markó László, Napkori György, Turányi Imre 3371", 
              2. Pest m. 2416", 3. Budapest 2316". F2 Országos Bajnokság  Ez évben a debreceni 
              pályán rendezték az Országos Bajnokságot. Erre a versenyre F2A-ban 
              16 fő, F2B-ben 22 fő, F2C-ben 13 páros indult. Július 6-án, az ünnepélyes 
              megnyitó után mindenki a sebességi pályát figyelte, mert a versenyt 
              követő nap a gyulaiak csapata már utazott 
              is Manchesterbe, az Európa Bajnokságra.  Eredmények: F2A: 1. Bimbi Zoltán Bp. 270,6 km/ó, 2. Mult 
              József Békés 264,7 km/ó, 3. Somogyi Zsigmond Hajdú 260,8 km/ó.  F2B: Tokai Tamás Nógrád 5422 p. 2. Vellai Tibor 
              Bp. 5032 p. 3. Travnik István Bp. 4752 p.  F2C: 1. Balogh József - Dóránt Vilmos Szabolcs-Szatmár 
              7p. 29 mp. 2. Szabó János - Kutrucz Béla Komárom 8p. 53 mp. 3. Lerf 
              Lehel - Zaják Sándor Bp.  F3B Országos Bajnokság, Szeged, június 1-2 A szegedi repülőtéren rendezték meg június 1.-2.-án 
              a rádióirányítású vitorlázó-modellek Országos 
              Bajnokságát és az Alföld-kupát - egy versenyként. Ez évben itt indultakelőször az Erfurtban aranyérmet nyert válogatott: Horváth János, 
              Szeri András és Vörös Endre. Az NDK rendezők elismeréssel szóltak 
              úgy emberi, szakmai, mint technikai felkészültségükről. A hazai és külföldi jó szerepléshez talán még 
              az is hozzájárult, hogy a kategória legjobbjai, -energiát, időt 
              nem kímélve- bedolgoztak a XVI.ker-i Úttörőház Pinkert György vezette 
              ROBBE bérmunkába, illetve árucserébe, így jutottak jó minőségű rádiókhoz. 
              A kiváló rendezés Palágyi János főrendezőnek és Vörös István főbírónak 
              köszönhető. Eredmények: 
              1. Szeri András Kecskemét 8844 p. 2. Marik Mihály Békéscsaba 8581 
              p. 3. Horváth János Kecskemét 8267 p. HajómodellezésAlföld Kupa az FSR Hajómodellek Országos Bajnoksága Orosháza-Gyopárosfürdő. 16 klub, 108 induló. Az első tavaszi vízreszállás 
              éreztette hatását. Az időjárás kitűnő volt, a víz felülete mindenki 
              igényét kielégítette.  Eredmények:  3,5 cm3: 1. Szabó Tibor Zalaegerszeg 
              64 kör, 24 mp., 2. Sólyom István Debrecen 61 kör 21 mp. 3. Kudlik 
              Vilmos BME 59 kör.  6,5 cm3: 1. Bodnár László Orosháza 
              60 kör 14 mp. 2. Nóbik Gyula Orosháza 64 kör 11 mp. 3. ifj. Pócsik 
              Nyíregyháza 59 kör 20 mp.  15 cm3: 1. Pásztor András Orosháza, 
              2. Bundi Sándor Debrecen 64 kör 11 mp. Csapatverseny: 1. Zalaegerszeg 
              I. 117 kör, 2. Debrecen 155 kör, 3. Zalaegerszeg II. 150 kör. EH - EK Országos Bajnokság,  Május 25-én rendezték az önjáró hajómodellek 
              ezévi országos bajnokságát Dunaharasztin túl, a bányatavak 
              egyikén. Az időjárás kegyeibe fogadta az indulókat, a lehető legjobb 
              körülmények között bonyolították le a versenyt.  Eredmények:  EK (hadihajók) 1. Kukorelli Károly Pestmegye 
              202,9 pont, 2. Noszmüller László Budapest 185,3 p. 3. Homonna Béla 
              Szabolcs megye 177,6 p.  EK (kereskedelmi hajók) 1. Bottlik Endre Bp. 
              EVIG 180,9 p. 2. Bedő György Szabolcs megye 145,3 p. 3. Rőder Sándorné 
              Pest megye 136 p. FSR Országos Bajnokság és Kanizsa Kupa Jún. 30 - 
              júl. 1. Eső nélkül, de szeles időben indult a verseny. 
              14 csapat nevezett, 3,5 cm3-ben 29, 6,5 cm3-ben 
              23, 15 cm3-ben 46 hajó érkezett.  Eredmények:  3,5 cm3: 1. Kudlik Vilmos Bp 64 kör, 
              2. Tarr Tamás Zala 63 kör+ 5 mp., 3. Szabó Tiborné Zala 63 kör+12 
              mp.  6,5 cm3: 1. Hársfalvi István Zala 
              64 kör, 2. Kiss István Hajdú 63 kör, 3. Szécsényi György Bp. 61 
              kör  15 cm3: 
              1. Sólyom István Hajdú 70 kör, 2. Szénási Ernő Bp. 69 kör, 3. Nóbik 
              Gyula Békés 63 kör. Önjáró Vitorlás Hajómodellek Országos Bajnoksága Győrben, az Újvárosi Nép utca végén található 
              kavicsbánya-tó vizén rendezték a bajnokságot. A versenyen 17 megye 
              képviseltette magát. Öt kategóriában 176 önjáró vitorlás hajómodell 
              állt rajthoz. Esős-borús időben, de kedvező szélviszonyok között 
              zajlott a verseny. Az első napon az úttörő és ifjúsági versenyszámokat 
              rendezték meg. Úttörő DX - 45 induló: 1. ifj. Eredics István 
              Vas m. Ölbő 2. Hegedűs Péter, Győr, 3. Hangyál István Győr, mindannyian 
              54 ponttal.  Ifjúsági DX - 60 induló: 1. Dudás Péter Baranya 
              m. ÉVM 102 p. 2. Németh József Vas m. Ölbő, 96 p. 3. Borsó 
              István Baranya m. ÉVM 96 p. Felnőtt DX: 21 induló 1. Vönöczky András Baranya 
              m. 102 p. 2. Kiss Miklós Baranya 102 p. 3. dr. Kiss György Zala 
              m. 84 p.  Felnőtt D10 - 24 induló: 1. Vönöczky András 
              Baranya 102 p. 2. Kiss Miklós Baranya 102 p. 3. Pákozdi Gabriella 
              Nógrád m. 90 p.  Felnőtt DM - 26 induló: 1. Vönöczky András Baranya 
              m. 108 p. 2. Forrai Csaba Pest m. 102 p. 3. Pákozdi Gabriella Nógrád 
              m. 102 p.  Legeredményesebb ifjúságiak: 1. Forrai Csaba 
              Pest m. 2. Pákozdi Gabriella Nógrád m. 3. ifj. Eredics István Vas 
              m. F1-F3 hajós Országos Bajnokság. Első alkalommal rendezték meg a bajnokságot 
              a Sárvár melletti tó-rendszeren kialakított új pályán. Kitűnő pályán 
              és ragyogó időben hat kategóriában 79 hajó állt rajthoz. F1-V15: - 21 induló: 1. Kudlik Vilmos 15,8 mp. 
              2. Vince Aurél Bács m. 17,8 mp. 3. Tóth József Bp. 18,2 mp.. F1-V 6,5 cm3: - 12 induló: 1. Szécsényi György Bp. 18,7 
              mp., 2. Váradi István Somogy 20,2 mp. 3. ifj Pocsik 
              Tibor Szabolcs m. 20,8 mp.
 F1-V 3,5 cm3 - 18 induló: 1. Szécsényi György Bp. 
              19,0 mp. 2. Kudlik Vilmos Bp. 19,2 mp. 3. Mayer Imre Zala m. 20,0 
              mp.
 F1-E 1 kg. - 5 induló: 1. Sasvári János Somogy 
              m. 23,3 mp. 2. Molnár László BP. 26,4 mp. 3. Sasvári Zoltán Somogy 
              m. 30,1 mp.  F3-E - 9 induló: 1. Ábrahám József Győr-Sopron 
              m. 142,6 p. 2. Bertók Kálmán Győr-Sopron m. 132,12 p. 3. Nagy István 
              Győr-Sopron m. 134,8 p.  F3-V - 14 induló: 1. Ábrahám Gábor Győr-Sopron 
              m: 2. Cserepes Sándor Győr-Sopron m. 140,4 p. 3. Ábrahám József 
              Győr-Sopron m. 139,2 p. Autómodellezés:Autómodellek Országos Bajnoksága, Pécs, június 15-16. A rendezők 8 megye 129 versenyzőjét fogadták. 
              Az eső miatt a verseny kezdését többször halasztották, azután - 
              még esőben- elkezdték, és már világításnál fejezték be. A 
              második napon már napsütésben folyt a verseny.  Sebességi autómodellek:  1,5 cm3 
              - 6 kocsi : 1. Szepes Attila MOM 215,46 km/ó, 2. Krampfardt András 
              MÉV 189,45 km/ó, 3. Dobrocsi Gábor Hevesi Építők 179,87 km/ó.  2,5 cm3: 1. Szüts László MOM 243,64 
              km/ó, új országos csúcs, 2. Nagy Zoltán MÉV 217,65 km/ó, 3. Vörös 
              Zoltán Kaposgép 216,32 km/ó. 5 cm3 - 7 kocsi 1. ifj. Ruzsa József 
              MOM 262,77 km/ó, 2. id. Ruzsa József MOM 244,86 km/ó, 3. Ruzsa Józsefné 
              MOM 240,00 km/ó.  10 cm3 - 18 kocsi: 1. Szántó János 
              MÉV 295,08 km/ó, új országos rekord, 2. Nagy Zoltán MÉV 288,36 km/ó, 
              3. Bogdán Endre Kaposgép 287,53 km/ó. RC autók: Forma - 46 kocsi: 1. Oszter György 
              MÉV 81 kör, 2. Gál László BpMK 77 kör, 3. Krampfardt András MÉV 
              75 kör .  RC Sport - 46 kocsi : 1. Gál László BpMK 
              99 kör, 2. Almássy Tamás BpMK 95 kör, 3. Hegedűs István BpMK 91 
              kör. Nemzetközi Versenyek:Körrepülő Modellek Európa Bajnoksága, Manchester, 
              július 9-13. Az Európa-bajnokságra 3 versenyző utazott, Somogyi 
              Ferenc vezetésével. A versenynap előtti este érkeztek a verseny 
              színhelyére, egy Manchestertől 40 km-re lévő ipari üzem sport-központjába. 
              Az első versenynapon 5-6 m/mp erősségű szél és jellegzetesen angol, 
              hűvös, nedves idő volt. Szegedi Sándor kezdte a versenyt, 282 km/ó-t 
              ért el, de startját magas vezetés 
              miatt törölték. Második startoló Molnár József. Az első öt kör 282 
              km/ó, de a motor a tizedik körre visszafulladt, így 278,2 km/ó lett 
              az eredmény. Mult Józsefnek is "tréning-startja" lett az első, mert 
              a rezonátorcsöve nem indult be, startja 0 lett. A második napon, -10-12 m/mp szélben- az elvárható 
              eredményeket nem sikerült elérni. Harmadik nap Szegedi Sándornak 
              sikerült - viharos szélben, esőben - 278 km/ó-t repíteni, Mult József 
              utolsó startban elért 277,1 km/o-s eredménye azt jelentette, hogy 
              megnyerték a csapatversenyt. Eredmények:… 3. Molnár József 278,2 km/ó, 
              4. Szegedi Sándor 278,0 km/ó, 5. Mult József 277,1 km/ó Csapatverseny: 1. Magyarország 833,3 
              km/ó, 2. Szovjetunió 831,7 km/ó, 3. Lengyelország 797,0 km/ó XV. Mecsek Kupa, Pécs, július 19-20. Az aszfalt felett egy méterre 49 C fok. Három 
              kategóriában nyolc ország közel 100 versenyzője jött el  Eredmények: 
               F2A 1: Mult József Gyula 283,46 km/ó, 2. Molnár 
              József Gyula 283,46 km/ó, 3. Bimbi Zoltán 271,49 km/ó. F2B: 1. Mórotz 
              Attila Százhalombatta 6508 p. 2. dr. Egerváry Géza NSZK 6229 p. 
              3. R. Dobrovolny Csehszlovákia 5740 p.  F2C: 1. Balogh - Dóránt Nyíregyháza 7' 34", 
              2. Nitsche - Küchnegger Ausztria 7' 52", 3. Lerf - Zaják Bp. Telefongyár 
              7' 48" Fülöp Sándor Kupa, május 25-26, Dömsöd. Hivatalosan bejelentett 
              nemzetközi versenyt rendezett a XVI Úttörőház Modellező Klubja. 
              A külföldi versenyzők baráti információk során szereztek tudomást 
              erről a versenyről, mégis sokan jöttek. "Olyan versenyzők érkeztek, 
              akiktől lehetett tanulni" - és azok is nemzetközi 
              tapasztalathoz jutottak, akik nem jutnak el külföldi versenyekre. Az indulók szép száma miatt az első start - 
              reggel 6 órakor - 5 perccel kezdődött, a második start 7 órakor 
              4 perc, a többi 3-3 perc volt. Eredmények : F1A: 1. Székelyhidi Attila Békés m. 1435 mp. 
              2. ifj. Turányi Imre Csongrád 1432 mp. 3. Kéry László Csongrád 1356 
              mp.  F1B: 1. Arno Hacken Hollandia 1417 mp., 2. Gaensli 
              Fritz Svájc 1374 mp. 3. Hadzovics Mustafa Jugoszlávia 1271 mp.  F1C: 1. Hans Seelig NSZK 1686 mp, 2. Hubert 
              Hubler NSZK 1581 mp. 3. Siegfried Reda NSZK 1346 mp. Szocialista Országok Felkészítő Versenye - NDK, Arkelsleben, 
              1985. május 21-27. A2, gumis és mechanikus szabadonrepülő kategóriákban, 
              és F3B - rádióirányítású vitorlázó modellek - kategóriájában egy-egy 
              csapat utazott a VB előtti felkészítő versenyre. F1A-ban Fülöp László, 
              Tóth Viktor és Szvacsek Ferenc, F1B-ben Krasznai József, Váradi 
              Mihály, és Zöld Csaba, F1C-ben Meczner András, Napkori György és 
              Zsengellér Gábor, F3B-ben Horváth János, Szeri András és Vörös Endre. 
              A versenyt esős, szeles időben rendezték. 
              F1A-ban hatodik, F1B-ben negyedik, F1C-ben is negyedik lett a magyar 
              csapat. F3B-ben Horváth János 2., Szeri András 5., Vörös Endre 13. 
              helyezést ért el, és ezzel a magyar 
              csapat lett az első.  Szabadonrepülő Modellek Világbajnoksága, Livnó, 
              1985. augusztus 10-19. A világbajnokságra az F1B (Krasznai József, 
              Váradi Mihály és Zöld Csaba) és az F1C (Maczkó Oszkár, Meczner András 
              és Zsengellér Gábor) csapatunk személygépkocsikkal utazott el. Az F1 C versenyen három csapat (Magyarország, Koreai NDK és az 
              USA) mindhárom tagja, maximális eredményt. ért el. Közöttük, a döntőben 
              szerzett egyéni helyezések száma döntötte el a végeredményt. Magyarország 
              lett ismét F1C kategóriában (ötödször!) világbajnok! 
              Egyéni helyezéseik: Meczner András ezüstérmes, Maczkó Oszkár a 7., 
              Zsengellér Gábor a 18., összesen 28 helyezési számmal, 2. Koreai 
              NDK 40 helyezési szám, 3. USA 48 helyezési szám. A gumimotorosok versenyén F1B … 27. Krasznai 
              József, … 35. Zöld Csaba, … 41. Váradi Mihály. Csapatversenyben 
              Magyarország a 7. helyen végzett.  Szocialista Országok Meghívásos versenye, Kiev, 1985. 
              augusztus 15-22,  Az F3B csapatunk vett részt a versenyen Horváth 
              János, Szeri András, Vörös Endre összeállításban. A csapat tagjai 
              dicséretet érdemeltek felkészülésük alapossága, küzdeni tudásuk, 
              sportszerű magatartásuk miatt megérdemelten ünnepelt győztesei voltak 
              a versenynek. Eredmények: 2. Szeri András, 11.267 p. 4. Horváth 
              János, 11.807 p. 9. Vörös Endre 10.509 p. Motoros Hajómodellek IV. Világbajnoksága, Rotterdam, 
              1985. augusztus 3-11.  Magyarországot három 
              kapuvári versenyző, Ábrahám József, Ábrahám Gábor és Bertók István 
              képviselte. A világbajnokságra 16 ország 20 kategóriában 311 modellel 
              nevezett. Az időjárás hűvös, esős, szeles volt. Az F3 versenyeket délután, olyan esőben rendezték, 
              hogy a távolabbi kapukat alig lehetett látni. Hibátlan pályát hét 
              senior versenyző futott, közöttük két magyar. Bertók István 135,7 
              ponttal nyolcadik, Ábrahám József 135,7 ponttal a tizenkettedik, 
              Ábrahám Gábor 116,8 ponttal a tizenötödik. FSR Grand Prix  Az Olasz Hajómodellező 
              szövetség Ostigliaban rendezte meg a versenyt 8 ország részvételével. 3,5 cm3: 1. Sólyom István Debrecen 
              61 kör, 2. Cantalupo Luciano Olasz o. 57 kör, 3. Sólyom Magdi Debrecen 
              50 kör.  6,5 cm3 : 1. Walen Eric Svéd o. 69 
              kör, 2. Kiss István Debrecen 48 kör, 3. Langenweld I. Hollandia 
              46 kör. 15 cm3: Cantoni Agostino 
              Olasz o. 77 kör, 2. Milani Marc Francia o. 75 kör, 3. Kiss István 
              Debrecen 68 kör. A legeredményesebb csapat díját Debrecen kapta, 
              1 első, 1 második és 2 harmadik helyezésért. Debrecen Nagydíj  Az FSR kategóriában jelentős rangú nemzetközi 
              kupaverseny a Debrecen Nagydíj. Ezen a hazai versenyzőkön kívül 
              csak az NDK és Ausztria versenyzői álltak rajthoz. Docskál Zoltán 
              - a verseny főbírája mondta: Mindig szívesen jövök Magyarországra, 
              mert kitűnő rendezés mellett jól előkészített pályán folynak a versenyek. 
              Bár mindenütt így lenne! Erről az ítéletidőről senki sem tehet. 
              Mindkét napon óriási felhőszakadás zúdult a Vekeri csónakázó tóra, 
              és természetesen a versenyzőkre is. Mindezek 
              ellenére mindenki jó kedvvel versenyzett. 3,5 cm3-ben 
              26, 6,5 cm3-ben 23, 15 cm3-ben 
              34 hajó indult a selejtező futamokban. Eredmények:  3,5 cm3: 1. Sólyom Magdolna Debrecen 
              62 kör+2 mp. 2. Szabó Tibor Zalaegerszeg 62 kör+ 12 mp., 3. Szécsényi 
              György BME 62 kör+16 mp.  6,5 cm3: 1. dr. Peter Papsdorf (NDK)70 
              kör, 2. Tremp (?) (NDK) 68 kör, 3. Nóbik Gyula Orosháza 61 
              kör. Csapatversenyben: 1. NDK 2. Debrecen 3. Orosháza XXIV. Sebességi Autómodell Európa-bajnokság , Várna, 
              1985. augusztus 3-4. A magyar csapat tagjai: 1,5 cm3: 
              Szepes Attila, Szűts László, 2,5 cm3: 
              Szűts László, 5 cm3: 
              id. Ruzsa József, ifj. Ruzsa József, - mindannyian MOM mod. klub 
              tagjai, 10 cm3: Szántó János 
              Pécsi Ércbányász mod. klub. Csapatvezetők: Gombócz István, Echim 
              Jenő. Az EB-n a következő országok vettek 
              részt: Bulgária, Franciaország, Magyarország, Norvégia, NSZK, Svájc, 
              Szovjetunió, Svédország. Az autómodellezés legfőbb gondjai: a pálya az 
              időjárás és az üzemanyag. Ezen az EB-n a lehetséges 168 startból 
              54 eredménytelen lett. Az első napok kánikulája után, az utolsó 
              napra tervezett versenyt - a lehűlés és az eső miatt - egy nappal 
              el kellett halasztani.  Eredmények. 1,5 cm3. 9. Szepes Attila H 220,453 km/ó . . 
              . 16. Szűts László H 199,247 km/ó. 2,5 cm3:. 
              . 14. Szűts László H 232,859 km/ó 5 cm3: 2. id. Ruzsa József H 274,348 
              km/ó. . 5. ifj. Ruzsa József H 268,656 km/ó. 10 cm3:. . 7. Szántó János 291,639 
              km/ó Csapateredmények: 1. Bulgária 1265 p. 
              2. Szovjetunió 1224 p. 3. Svédország 709 p. 	5. Magyarország 
              552 p. A Szocialista Országok Autómodellezőinek Felkészítő Versenyét. 
              Egerben 06. 02-07 között rendezték meg A megnyitóra, a BERVA pályára Bulgária, Csehszlovákia, 
              NDK, Lengyelország, Románia, Szovjetunió, és Magyarország A és B 
              csapata sorakozott fel. 5-én, szerdán az 1,5 cm3-es kocsik 
              futamaival kezdődött a verseny. Tzarski 
              (Bg). jóvoltából el is dőlt a verseny, mert a 220 km/ó elég volt 
              részére a végső győzelemre. A 2,5 cm3-es 
              futamokhoz nem fűztünk vérmes reményeket. Sajnos így is lett. Nedelcsev 
              (Bg). 246,5 km/ó-s eredménye neki is győzelmet hozott. A hazai tábor öröméről -5cm3 
              –es kategóriában- Ruzsáék gondoskodtak. 
              id. Ruzsa József 265 km/ó-val iratkozott fel, és már csak az volt 
              a kérdés, hogy a második helyre feljön-e ifj. Ruzsa József. Feljött. 
              263 km/ó-val ezüstérmes lett.  A legnagyobbak - 10 cm3-esek 
              - között Szántó János fölénye is meggyőző volt. 290 km/ó eredménye 
              után már csak a második-harmadik helyért lehetett szurkolni. Bogdán 
              Endre befejező startja - 283 km/ó - után az újabb ezüstnek örülhettünk. Eredmények: 
               1,5 cm3: 1. Tzarski (Bg) 220,03 km/ó 
              2. Nedelcsev (Bg) 211,56 km/ó, 3. Szepes Attila 210,23 km/ó  2,5 cm3: 1. Nedelcsev (Bg) 246,57 
              km/ó 2. Tzarski (Bg) 245,46 km/ó, 3. Dorfman (SZU) 238,63 km/ó 5 cm3: 1. id. Ruzsa József 265,72 
              km/ó, 2. ifj. Ruzsa József 263,62 km/ó, 3. Ringmaje (SZU) 258,69 
              km/ó Az RC Forma autók futamaiból hárman kerültek 
              be a döntőbe, és ha már ott voltak az első három helyet elosztották 
              egymás között. 1. Almásy Tamás, 2. Gál László, 3. Hegedűs István. 
               RC Sport: 1. Gál László 101 kör+7 mp., 2. Fritsch 
              (NDK) 101 kör+10 mp. 3. Vesiallik (SZU) 87 kör RC Elektromos autók: 
              1. Genrich (SZU) 25.60 2. Petrov (Bg) 26.08 3. Paata (SZU) 27.33 
               RC ifi: 1. Petrov (Bg) 2. Baumgarte (NDK) 3. 
              Szűts Gábor            |