|
Hazai
repülőmodell-rekordok 1999 január 1-én:
Osztály |
Kategória |
Rekord neme |
Feladat száma |
Rekorder neve, klubja |
Felállítás helye |
Időpontja |
Eredmény |
F1 |
Vitorlázó |
Időtartam |
17 |
Tóth István, MPI. |
Bp. Megyer |
1954.05.24. |
4ó34’11” |
|
|
Távolság |
18 |
Szomolányi Ferenc |
Bp Rákos - Kisvisnyó |
1950.07.23. |
139,8 km. |
|
|
Magasság |
19 |
Dr. Benedek György |
Bp. Rákos |
1948.05.23. |
2364 m. |
|
Gumimotoros |
Időtartam |
1 |
Király Mihály |
Bp. Megyer |
1951.07.20. |
1ó27’17” |
|
|
Távolság |
2 |
Dr. Benedek György |
Bp. Rákos - Hort |
1947.08.20. |
50,260 km. |
|
|
Magasság |
3 |
Poich Lóránd |
Bp. Rákos |
1948.08.31. |
1442,3 m. |
|
|
Sebesség |
4 |
Fischer Károly, Bp. MK. |
Győr, repülőtér |
1967.07.18. |
51 km/ó |
|
Mechanikai motoros |
Időtartam |
5 |
Lusz László, Pécs |
Pécs |
1958.10.12. |
1ó31’34” |
|
|
Távolság |
6 |
Mányi Béla, Debrecen |
Debrecen - Vésztő |
1955.05.22. |
74 km. |
|
|
Magasság |
7 |
Gyurkó Pál, Ganz-Mávag |
Bp. Rákos |
1952.10.28. |
1480 m. |
|
|
Sebesség |
8 |
Debreczeni Tibor, Bp.MK. |
Győr, repülőtér |
1967.07.20. |
22,2 km/ó |
|
Zárttéri |
Időtartam |
32.a. |
Dr. Reé András, BME |
Tokod, Műv. Ház |
1979.04.14. |
19’45” |
|
|
|
32.b. |
Orsovai Dezső, BME |
Bp. Műegyetem |
1995.07.09 |
43'11" |
|
|
|
32.c. |
Orsovai Dezső, BME |
Debrecen |
1998.08.21. |
44'00" |
|
|
|
32.d. |
Dr. Reé András |
Slanic, Románia |
1998.10.13 |
45'13" |
|
Helikopter |
Időtartam |
9 |
Kreisz Rudolf, Bp.MK. |
Győr, repülőtér |
1967.07.19. |
10’39” |
|
gumimotoros |
Távolság |
10 |
Kreisz Rudolf, Bp.MK. |
Győr, repülőtér |
1967.07.19. |
2,975 km. |
|
|
Magasság |
11 |
Kreisz Rudolf, Bp.MK. |
Sári, repülőtér |
1968.07.17. |
102 m. |
|
|
Sebesség |
12 |
- |
- |
- |
- |
|
Helikopter |
Időtartam |
13 |
Horváth György, Ganz-M. |
Sári, repülőtér |
1968.07.16. |
13’44” |
|
mechanikai motoros |
Távolság |
14 |
Horváth György, Ganz-M. |
Budaörsi repülőtér |
1963.07.07. |
4,500 km |
|
|
Magasság |
15 |
Horváth György, Ganz-M. |
Dunakeszi repülőtér |
1969.07.02. |
570 m. |
|
|
Sebesség |
16 |
- |
- |
- |
- |
F2 |
Körrepülő,sebességi |
1,0 ccm |
27 |
- |
- |
- |
- |
|
|
2,5 ccm |
27/a |
Mult József, Gyula |
Gyula |
1987.08.21 |
292,6 km/ó |
|
|
5,0 ccm |
28 |
Kalmár Sándor, Sopron |
Pécs |
1967.10.08 |
233,0 km/ó |
|
|
10 ccm |
29 |
Berke László, Dózsa |
Bp. Városliget |
1957.10.27. |
255,3 km/ó |
|
|
Sugárhajtású |
30 |
Benedek György, Dózsa |
Bp. Budaörs |
1957.10.27 |
281,1 km/ó |
|
Túra |
100 körön |
57 |
- |
- |
- |
- |
|
|
200 körön |
58 |
- |
- |
- |
- |
F3 |
Mechanikai motoros |
Időtartam |
20 |
Vincze János, Pestmegye |
Dömsöd |
1983.11.07. |
2ó32’10” |
|
|
Távolság |
21 |
Imre Sándor, Pestmegye |
Győr-Budaörs |
1983.10.05. |
99,30 km. |
|
|
Magasság |
22 |
Pintér József, Győr |
Pér, repülőtér |
1979.10.12. |
1530 m. |
|
|
Sebesség |
23 |
Pintér József, Győr |
Pér, repülőtér |
1981.11.30. |
299,376 km/ó |
|
|
Táv zárt pályán |
24 |
Vincze János, Pestmegye |
Dömsöd |
1983.11.07. |
187 km |
|
|
Seb. pályán |
54 |
Pintér József, Győr |
Pér, repülőtér |
1981.11.30. |
222,73 km/ó |
|
Vitorlázó |
Időtartam |
24 |
Stefel Győző, MÁV |
Bp. Hármashatárhegy |
1972.11.12. |
5ó08’21” |
|
|
Távolság |
25 |
Kereszt József, Győr |
M1 autópálya |
1980.11.08. |
8 km. |
|
|
Magasság |
26 |
Fischer Károly, Bp. MK. |
Bp. Hármashatárhegy |
1975.05.31. |
490 m. |
|
|
Sebesség |
33 |
Michl Mátyás, Győr |
Győr, Meleghegy |
1981.12.02. |
166,95 km/ó |
|
|
Táv zárt pályán |
34 |
Garliczki Gábor, Győr |
Győr, Meleghegy |
1981.09.26 |
50 km. |
|
|
Seb. pályán |
55 |
Michl Mátyás, Győr |
Pér, repülőtér |
1980.10.17. |
76,44 km/ó |
|
Helikopter, |
Időtartam |
35 |
Mohai István, Pécs |
Pécs |
1978.10.15. |
13’35” |
|
mechanikai motoros |
Távolság |
36 |
- |
- |
- |
- |
|
|
Magasság |
37 |
Mohai István, Pécs |
Pécs |
1978.05.17 |
20,335 m. |
|
|
Sebesség |
38 |
- |
- |
- |
- |
|
|
Táv zárt pályán |
39 |
- |
- |
- |
- |
|
|
Seb. pályán |
56 |
- |
- |
- |
- |
|