Beszámoló
és közhasznúsági jelentés
Vendégeink:
|
Egyesületünk létszáma | 209 | |
Ebből serdülő | 43 | |
ifjúsági | 28 | |
felnőtt | 138 | |
Versenyzőként nyilvántartott: | 98 | |
Közülük serdülő | 20 | |
ifjúsági | 7 | |
felnőtt | 71 | |
Sportbíró vizsgával rendelkezik: | 23 | |
Pártoló tag: | magánszemély | 28 |
: | klub, egyesület | 15 |
Eredményeink:
Versenyek rendezése:
Két nemzetközi versenyt rendezünk minden évben - mind a kettő a Világ-kupa sorozat egyik fordulója.
A május végén Puszta-kupa néven kiírt nemzetközi versenyt ez évben rendeztük meg 19. alkalommal Ezen 20 országból 160 versenyző vett részt. Versenyünk ez évben az összes résztvevő sorrendjében a második helyre szorult vissza, mert megelőzött a másik magyar világ-kupa verseny, a Szegedi klub által a világbajnokság mellett megrendezett “Vörös Jenő emlékverseny”. Ezzel a világon megtartott 24 forduló között a Magyarországon rendezett versenyek lettek a legnagyobb létszámúak.
Másik Világ-kupa versenyünk a “Mikulás-kupa”, amelyet - és ezt is meg kellett szokni még a nemzetközi versenyeket koordinálóknak is - Liptószentmiklóson rendezett mágnesirányítású lejtőmenti vitorlázó modellek versenye. Ez évben is összekötöttük a Szlovákok rendezte “Liptó - kupa” versennyel. Bevált az együttműködés, két verseny kedvéért többen jönnek el mindkettőre. Ebben a kategóriában a megjelent 32 résztvevő 6 országból jó közepes létszámnak tekinthető.
Részvételünk versenyeken:
Világbajnokságok:
Magyar válogatottként indultak Romániában, Tordán a Mágnesirányítású vitorlázó modellek világbajnokságán - mint magyar csapat: Asbóth Jenő, Demeter Zoltán és Sarusi Kiss Balázs.
Közülük Demeter Zoltán a döntőbe jutott és ott a 7. helyet szerezte meg. Sarusi Kiss Balázs a 29., Asbóth Jenő a 32. lett.
Az itthon rendezett Szabadonrepülő modellek világbajnokságán Maczkó Oszkár indult, mint magyar válogatott. Nehéz időjárási körülmények között csak az 54. lett.
A Puszta-kupán a vitorlázó modellek kategóriájában Mészáros László került a döntőbe és 100 induló között a 10. helyre került.
Közülünk indult még Barna József, Teller Péter, Sarusi Kiss Balázs, Kubasch Krisztián és Jaskó Ferenc
Motoros kategóriában Szabó Róbert a 11., Maczkó Oszkár a 13. lett.
A Mikulás-kupán Asbóth Jenő 4. helye nagyon szép eredmény, a többiek a mezőny második felében végeztek: Sarusi Kiss Balázs, Barna József, Rimóczi Róbert, Demeter Zoltán és Pinkert György.
Másnap, a Liptó - kupán csak Rimóczi Róbert és Asbóth Jenő végzett a mezőny első felében, a többiek itt is a második részben végeztek.
Országos Bajnokságok:
Serdülő modellezők Országos Bajnoksága:
F1D
Bornemissza Péter 1.
F1H:
Barna Péter 12.
Dormándi Krisztián 18.
Géhberger Máté 30.
Siraki Bálint 38.
F1K
Lukácsi Gergely 12.
F1L
A serdülő modellezők szabadonrepülő Országos Bajnokságát (F1H, F1K) ez évben sem kísérte szerencse. A tavasszal repítések céljára megszerzett új területen most az erős szél volt a legnagyobb ellenfél. A szél erőssége 5-10 m/s között változott, leginkább 8-10 m-es volt. Ez az időjárás okozta az egész verseny eredménytelenségét. Még a győztes (157”) sem érte el az ifjúsági bronz szintet (180”). Valószínű hogy a létszám is ezért volt sokkal kisebb az évek óta megszokottnál.Bornemissza Péter 1.
Ha az utánpótlás ügyét komolyan (komolyabban) vesszük, hasonló esetek elkerülése érdekében tartalék-napot is kell(ene) tervezni, az időjárás-előrejelzés alapján - kihasználva a sokat javult telefonálási lehetőségeket - ilyen várható szélerősség esetén a versenyt a tartalék-napra kellene halasztani. Egy esti körtelefonnal (riadólánccal)
Az ilyen körülmények között megrendezett kollektív modell-aprítás nem jó reklám azoknak, akik részt vettek rajta. Volt olyan eset, amikor a gépkocsi mögül előlépett versenyző kezében törte ketté a szél a modell szárnyát.
Ilyen “verseny” után fordulhat elő, hogy valaki az átélt kudarc után soha többé nem akar ezzel foglalkozni, ezt pedig minden lehetséges módon el kell kerülni.
A megjelent 53 versenyző nagyon kevés. Közülük is csak 42 ért el órával mérhető másodperceket. Jó idő esetén ez a szám valahol 100 fő körül lenne.
Ifjúsági:
F1A
Toronyi Dávid: 12
Dormándi Krisztián: 14
F1E
Barna Péter 2.
felnőtt:
F1A
Sarusi Kiss Balázs: 9.
Sarusi Kiss Béla 15.
Dormándi Csaba 19.
Teller Péter 20
Mészáros László 25
F1B
Somogyi Ottó 4.
Merkel Géza 5.
F1C
Maczkó Oszkár 1.
Szabó Róbert 4.
A szabadonrepülő OB-t is kétszer halasztottuk, mind a kétszer az előre láthatóan nagyon rossz időjárás miatt. Ezt is érdemes volt megtenni. Október 19-én hűvös, borult, de nem erős szélben tudtuk megrendezni az OB-t. A résztvevők száma is azt igazolta, hogy ha várható, hogy az időjárás elfogadható lesz, nagyon messziről is hajlandóak a versenyzők eljönni.
F1D
Pénzes Gábor 6.
F1E
Sarusi Kiss Balázs 1.
Barna József 2.
Teller Péter 3.
Asbóth Jenő 4.
Demeter Zoltán 5.
Tudomásom szerint ez volt az első olyan Országos Bajnokság “ külföldön” rendeztek - rendeztünk - meg. A terület ideális, szállás könnyen megoldható, (csak rá kell szánni a szállás és az utazás költségeit.) Az eredmények azt igazolták hogy nekünk megérte elmenni. Remélem jövőre megismételhetjük.
F1K
Jász József 4.
F1L
Pénzes Gábor 4.
Szabó Róbert 5.
Sugataghy Ádám 6.
Ember Péter Pál 7.
Bornemissza Péter 8.
Márkus Géza 9
Többen voltunk mint a rendezők. Az eredmények még javulhatnak, ennek érdekében rendez tanfolyamot ősszel a kategória egyik legjobbja, Orsovai Dezső.
Budapest bajnokságok:
Serdülő:
F1E
Barna Péter 1.
Toronyi Dávid 2.
F1H
Siraki Bálint 1.
Gombos Péter 2.
Leskó Márton 3.
Géhberger Máté 4.
Kerekes Tamás 5.
Drahovszki Ádám 6.
Hunfalvi Péter 7.
F1K
Lukácsi Gergely 1.
Bornemissza Péter 2.
Molnár Bálint 3.
“Összejött” a csapat. Mind a hárman kezdik ügyesen kezelni modelljeiket és motorjaikat. Jövőre már érdemes lesz több versenyen szerepelni. Addig azonban még modelleket is építeni kell! És sokat - nagyon sokat - repíteni, a kellő gyakorlat megszerzéséhez.
F1L
Bornemissza Péter 1.
A serdülő és a felnőtt szabadonrepülő Budapest-bajnokságot - az idei évben már-már megszokott szeles időjárás miatt - kétszer kellett elhalasztani. Érdemes volt. (Legalábbis azok részére, akik részt vettek rajta.)
Bár őszies volt az idő, a napsütés, a 0-2 m/s szellő ideális modellező idővé tette ezt a napot. (Október 11.) Négy serdülőnk kivételével mindenki minősítési szintet elérő eredményt ért el.
Az már más kérdés hogy miért nem jöttek el mindazok, akik jöhettek volna a Budapest bajnokságra. Távollétükben a Budapest-bajnokságból a Cavalloni SE háziversenye lett. (20 versenyző 2 korcsoportban és 5 kategóriában szerepelt.)
Ifjúsági:
F1A
Toronyi Dávid 1.
Dormándi Krisztián 2.
F1D
Bornemissza Péter 10
F1E:
Barna Péter 1.
Toronyi Dávid 2.
felnőtt:
F1A
Sarusi Kiss Balázs 1.
Dormándi Csaba 2.
Jaskó Ferenc 3.
Idő Péter 4.
Barna József 5.
F1B
Merkel Géza 1.
Somogyi Ottó 2.
F1D
Pénzes Gábor 7.
F1E
Asbóth Jenő 1.
Kovács László 3.
Demeter Zoltán 4.
Szabó Róbert 5.
Sarusi Kiss Balázs 7.
Pinkert György 8.
A “szokásos” hazai területen, Csákberényben rendeztük meg a Budapest-bajnokságot. A reggeli órákban kifogástalan irányból érkező szellő ideális időjárást ígért. Azután 10 óra körül befordult, és majdnem É-ról kezdett fújni, és megerősödött. Nem akartuk elhalasztani, hiszen kontinens versenyeken “azt tanultuk” hogy egy kis oldalszél nem akadály. Csak kellemetlen. És ennek a kategóriának csak a lényege vész el közben. Az eredmények is ezért olyan gyengék.
F1L
Pénzes Gábor 4.
Ember Péter Pál 5.
Bár néhány kategóriában örvendetesen növekedett a minősítési szintet érő eredmények száma, néhány kategória hiányzik a sorból (Táblázatból) Ezekben a kategóriákban nem volt eredményes versenyzőnk. Ezek a kategóriák:
2003-ban elért eredmények összesítve:F3A
F3B
KAT |
I.o. |
II.o. |
III.o. |
|
Össz. |
F1A |
- |
4 |
3 |
1 |
8 |
F1B |
- |
2 |
- |
- |
2 |
F1C |
2 |
- |
- |
- |
2 |
F1E |
3 |
6 |
1 |
- |
10 |
F1H |
- |
- |
1 |
6 |
7 |
F1K |
- |
3 |
1 |
- |
4 |
F1D |
- |
- |
1 |
- |
1 |
F1L |
1 |
- |
2 |
- |
3 |
F5-7 |
1 |
1 |
- |
2 |
|
ECO |
2 |
4 |
- |
6 |
|
RC-M |
2 |
2 |
|||
Össz: |
8 |
22 |
10 |
7 |
47 |
Az eredmények név szerinti felsorolása a beszámoló melléklete.
Gazdasági ügyek:
Tagdíjfizetés.
Egyesületünkben a tagdíjak 2003-ban a következők voltak:
Serdülők részére (14. év betöltéséig) | 1 200,- Ft |
Ifjúsági korúak (15. évtől tanulmányaik befejezéséig) és kedvezményes felnőtteknek ( 60 év felett) |
1.800,- Ft |
Felnőtteknek | 2.400.- Ft |
Akik kérik a “Híradó”-t, azoknak - életkortól függetlenül | 2.400.- Ft |
Postai kézbesítést kérve: | 2.800.- Ft |
A Magyar Modellező Szövetség éves tagdíja (a biztosításokkal együtt): | |
Kedvezményes tagdíj (15 éves korig) | 1.000.- Ft |
Kedvezményes tagdíj (15-18 éves kor között) | 1.200,- Ft |
Teljes tagdíj | 2.400.- Ft |
Nyugdíjas | 1.200.- Ft |
Repülőmodellezők részére “FAI”- bélyeg (nemzetközi versenyzői igazolvány érvényesítése) |
500,- Ft |
Pénzügyi helyzetünk (2003. november 1-én:)
A 2003 év eleji adóbevalláskor felajánlott 1%-ot már megkaptuk. Ez
évben ez az összeg 316.000.- Ft volt. Ez jelentősen több, - majdnem kétszerese annak,
amint az előző évben kaptunk. Köszönet érte mindenkinek aki hozzájárult.
Remélem - az összeg megszerezhetőségének tudatában - a következő évben ennél
többet sikerül szerezni. Ennek érdekében minden tagunk segítségét kérem.
Már érkeznek postán a jövő évi tagdíj-befizetések. Sajnos az új rendszerű postai befizetéseknél nagyon sok esetben nem tudjuk meg, kitől érkezett a befizetett összeg.
Kérek mindenkit, aki postán küldi a tagdíját, értesítsen a befizetés időpontjáról, így könnyebben tudjuk a befizető személyét azonosítani. Akinek módja van rá, küldjön a befizetéséről fénymásolatot.
Ezeken kívül csak pályázatokból és támogatásokból lehet valamit remélni. A pályázatok lehetősége is kevesebb lett, kikötéseik - pályázati feltételeik - sokszor olyan előírásokat tartalmaznak, ami a beadást előre lehetetlenné teszi. (Például a várhatóan ezer - esetleg háromezer - fő feletti részvétel, vagy nők részvételének kikötése pl. legalább 40%-ban, az utazási költségek elszámolásánál kikötés hogy csak csoportos vasúti jegyet lehet elszámolni, még akkor is ha például a mikrobusz költsége kevesebb mint a 8 db vasúti jegy összege és egyébként is az személygépkocsi kategóriába esik, az pedig hivatalból nem számolható el. Hogy az eszközöket, modelleket nem is tudnánk vasúton biztonsággal szállítani, arról nem akar tudni senki. És a vasútállomásról a további 16 km-t - a verseny színhelyéig - hogy tennénk meg, az sem érdekli a pályázat kiíróit. és még sorolhatnám a hasonlókat.) Egyre inkább az az érzésem hogy a pályázat kiírói nagyon régen jártak működő sportegyesületben, és ha jártak is átfogó ismereteiknek nyoma sincs a kiírásokban - de az ezzel kapcsolatos ismereteik - finoman szólva is - nagyon hézagosak.
Bár vállalkozásra lehetőségeinket nem adtuk fel, és eddig minden évben akadt is egy-két ilyen alkalom, ennek bizonytalansága és egyébként is kicsi nyeresége miatt fenntartásunk szempontjából nem jelentős. Ebben az évben ilyen lehetőségünk nem volt.
Az önkormányzat a legnagyobb segítséget a helyiség fenntartásával adja. Ezen kívül pénzbeli támogatást is kaptunk, erre az évre 400 ezer forintot. (Szóbeli tájékoztatásuk szerint ez függ a létszámtól, eredményességtől, rendszeres működéstől. stb.) Ezek szerint valószínű hogy rólunk nem sokat tudnak. Vagy másként értékelik az egyes sportágakat, mint azt mi szeretnénk.
November elején - ezer forintra kerekítve - gazdasági helyeztünk a következő:
Bevételek: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
Kiadások: | |
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
Mindkét nemzetközi versenyünkön közepes volt a létszám, ezért nem keletkezett a versenyeken nyereségünk. A nagy létszámhoz igazított költségeket át kell nézni, és ahol lehet, csökkenteni. Nem mindenkinek fog tetszeni, de nem lehet másként a versenyt fenntartani.
A két versenyen - illetve a Puszta-kupán, mert a Mikulás kupa mindig csak “0”- ra tervezett - keletkező kis nyereség nagyon hiányzott nyáron, de sikerült “átvészelni” az időt az 1% megérkezéséig. Ennek összege kellemes meglepetést okozott.
A következő évi tervek:
Szabadonrepülő kategóriák:
Versenyeink helyszíne rendezett. Tass község mellett olyan területet találtunk - és kaptunk beleegyezést, hogy modellező versenyekre használhatjuk - amelyik sok szempontból előnyösebb, mint a nagyszerűnek megismert dömsödi terület. Csak meg kell ismerni, és a rendezőknek a lehetőségekhez igazítani a rendelkezésünkre álló területet.
Mágnesirányítású modellek.
Itthon még mindig nem találtunk igazán jó területet. Egy újabb felfedezés Balaton község melletti domb, még nem próbáltuk ki, de megtesszük. Elég messze van, kb 150 km. De ha legalább jó lenne!
Egyéb versenyekhez szükséges területek lényegesen kisebbek - ezek a rádióirányítású modellek kategóriái - ezeknél a helyszínekkel jelentős gondok nincsenek.
Versenyzés
Ismét legfontosabb célunk a serdülő és ifjúsági korosztályok részére rendezett versenyeken való részvétel. Ezek elsősorban a Budapest-bajnokságok és az Országos Bajnokságok. Jó lenne ezeknek a versenyeknek már a kiírásánál tartalék-napot kijelölni a naptár összeállításakor, hogy az ezévi serdülő OB eredménytelensége ne ismétlődhessék meg.
E versenyekre Mátyásföldön nagyszerűen fel lehet készülni. De a készülés sok-sok repítésből áll, ezt mintha kicsit elfelejtette volna majdnem mindenki. Az idei év a felkészületlenül versenyzések éve volt, látszik is az eredményeken - illetve az eredménytelen szerepléseken.
Külföldre utazást csak a mágnesirányítású kategóriában tervezünk, de ha ilyen kívánság merülne fel, bármelyik másik versenyszámban is lehet külföldi versenyre utazni. Ezeket a lehetőségeket a nemzetközi versenynaptár megjelenésekor lehet felmérni és az utazást elhatározni.
Itthon is lesz három világ-kupa forduló a szabadonrepülő modellekkel versenyzők részére: a Puszta-kupa, a Nógrád-kupa és a Vörös Jenő emlékverseny. E három alkalommal eredményes szerepléssel már fel lehet kerülni a világ-ranglistára.
Válogatott-keret tagságra esélyesek:
Robbanómotoros kategóriában
Szabó Róbert és - ha fegyelmi ügye lezárul,
Maczkó Oszkár
Mágnesirányítású kategóriákban:
ifjúsági:
Barna Péter és
Toronyi Dávid
felnőttek
Asbóth Jenő
Sarusi Kiss Balázs
Barna József
Demeter Zoltán
EB-VB
Szabadonrepülő modellek Európa-bajnokságát Romániában rendezik, Szabó Róbert a csapat tagságra esélyes. Az időponttól és a helyszíntől függően - ha nem tanítási időben rendezik - kimehetnénk neki segíteni, legalább a verseny napjára.
Mágnesirányítású modellek Európa-bajnokságát a Csehek rendezik. Az utolsó napokban bizonytalan hírek érkeztek arról hogy szívesen átadnák a rendezést a Szlovákoknak, arról is hallottunk hogy valahol a közelben, az Osztrák határ mentén kívánják megrendezni. Minél közelebb, annál jobb. Úgy tervezzük hogy megyünk. Jó lenne már végre ifjúsági csapatot is elvinni. Egy kis remény már van rá, hogy harmadik versenyző is lesz tavaszra, csak tudjunk addig sok versenyen résztvenni megfelelő gyakorlat megszerzése érdekében.
Verseny-rendezés:
Nemzetközi versenyek
Puszta kupa - május végén.
Ez lesz a 20. verseny, ezért kissé ünnepélyesebbé-látványosabbá próbáljuk tenni. Időpontja május 29-30, a jó időjárás előre megrendelve.
Hogy egy kis változatosságot vigyünk az egyhangú egyéni verseny sorozatba, csapatversenyt is hirdetünk: 3 fő F1A, 2 fő F1B, 1 fő motoros (bármelyik motoros a három közül) alkotja a nemzeti csapatot. A csapat tagjait nem kell előre megnevezni. Minden kategóriából a legjobb három-kettő-egy fő lesz automatikusan nemzeti csapatának tagja. (“Csonka” csapatokat is értékelünk.) Az első csapat tagjai egy-egy kis serleget kapnak.
A következő hét végén itt rendezik a Szlovákia világ-kupa versenyét, a Nógrád kupát. Ez egymás után két világ-kupa verseny, remélem ez is ad egy kis vonzó-erőt a résztvevőknek.
A két verseny közötti napokra egy utazási iroda rendez részükre magyarországi körutakat - egyéni jelentkezés alapján. Remélem ez is olyan szolgáltatás, ami nem sok hasonló versenyen fordul elő.
Ezt még fokozza a város közepén, strand területén elhelyezett kemping, a helyszínről modell-keresés céljából használható kétszemélyes ultrakönnyű repülőgép is.
Régi álmom, hogy lehetővé váljon a modell után menni - lóháton. A lovas turizmus népszerűsítésének sem ártana, csak meg kell találni a hajlandóságot a ló-tulajdonosok között. Ismét megpróbálom.
Az esemény sorozat időbeosztása:
Megérkezés-regisztráció mindkét versenyre | május 28 |
F1A versenynap | május 29 |
F1B, C, J, P versenynap | május 30 |
Turista programok | május 31 - től június 4 ig |
(program ajánlatok januártól az interneten a olvashatók) | |
Regisztráció a Nógrád-kupára | június 4 |
F1A versenynap | június 5 |
F1B, C, J, P versenynap | június 6 |
Elutazás | június 7 |
Mikulás kupa - Liptószentmiklóson, szeptember elején
Ez évtől kezdve - a Liptószentmiklós - i modellezők javaslatára külön-külön rendezünk két-két fordulót. Ők május elején, mi szeptember elején. Nekik könnyebb a dolguk, mert a kitűzött időpontjaikat semmi nem befolyásolja. Nekünk - szeptember elején - alkalmazkodni kell a majdnem mindig szeptemberben rendezett Európa,- vagy Világ-bajnoksághoz. A tervezett időpont ezért csak valószínű, véglegeset csak a Csehek által rendezendő EB időpontjának kijelölése után tudunk mondani.
Ha nem kell változtatni, ennek időbeosztása:
Érkezés, jelentkezés (regisztráció) | szeptember 10 |
5. Mikulás-kupa | szeptember 11 |
6. Mikulás-kupa | szeptember 12 |
Mindkét verseny tartalék-napja | szeptember 13 |
Még mindig csak két klubban foglalkoznak ezzel a kategóriával, a másik klub Rákoshegy. Ők is rendeztek már több nemzetközi versenyt itthon, Máriahalmon. A terület nem volt olyan jó, hogy ez a verseny kinőhette volna magát. Az időpontja sem volt szerencsés - (augusztus eleje) - a nyári szabadságok és utazások erre az időpontra esnek - a kis létszám miatt meg kellett szüntetni. Pedig a szálláshely, megnyitó és bankett helye ideális volt. (A verseny inkább kötődik a jó területhez.)
Ha sikerül az EB időpontjával ügyesen összeegyeztetni, közepesnél nagyobb létszámra is számíthatunk.
Egyebek
Sportbíró tanfolyamunk volt az interneten.
Sajnos nem sikerült olyan jól, ahogy elképzeltem, de első próbálkozásként elkönyvelve valamit elkezdtünk. Mi, mint oktatók nem tudtuk úgy kezelni, ahogy azt kellett volna, illetve nem tudta (tudja) azt a program, amit mi természetesnek találtunk volna.
A programot felajánló társasággal megszakadt a kapcsolatunk. Akik úgy jelentkeztek hogy kilétük megállapítható, azokkal közvetlen E-mail kapcsolat segítségével és postai úton befejezzük és lezárjuk a tanfolyamot. Terveim szerint ők rövid úton sportbírók lesznek. További tájékoztatást írásban kapnak.
Modellépítő tanfolyam
November 10-én, szombaton zárttéri modell építő tanfolyam kezdődik, minden szombaton 15- kb. 18 óráig tart. Mindenkit várok aki már valamilyen módon megismerkedett ezzel a kategóriával, de újak is jöhetnek.
Új sportbíró tanfolyam
Érdeklődés esetén januárban ismét rendezünk sportbíró tanfolyamot. Erre bárki jelentkezhet, modellezés ismerete előny, de szülők és modellező gyerekeik közös jelentkezésének különösen örülnék.
A tanfolyam anyagát, a kérdéseket és a válaszokat egyesületünk honlapján lehet elérni. A vizsga-kérdéseket interneten küldjük el és záros határidőn belül kérjük a válaszokat. Távol lakó jelentkezőkkel így közvetlenül kapcsolatot tartva végezzük el a tanfolyamot.
Kérjük az 1%-ot
Kérek mindenkit, segítsen támogatókat szerezni az 1% felajánlásához. Adószámunk az előtérben megtalálható a jelenléti ív mellett az asztalon. Vigyetek belőle.
Pártoló tagokat hívunk.
Pártoló tagokat szívesen fogadnánk. Elsősorban egykori modellezőinket kérem, fogadják el ezt a kérésünket, de fiatal versenyző-reménységeink szüleit is örömmel látnám pártoló tagjaink között.
Jelentkezni lehet az előtérben lévő asztaloknál a jelentkezési lap kitöltésével és aláírásával.
Kapcsolattartás.
Tagjaink közül 47-nek ismerjük az internetes címét. Valószínű hogy többeknek van már, csak még nem tudunk róla. Kérem, akinek van internetes címe, írja fel, vagy küldjön egy rövid jelentkezést egyesületünkhöz: info@cavalloni.hu - ra, hogy beírhassuk nyilvántartásunkba. Jó lenne erre a módra átszokni a nehézkesebb levelezésről - akinél csak lehet. Egy feltételt kérünk: csak az iratkozzon fel, aki hetenként legalább egyszer megnézi levelesládáját.
Hozzászólások:
Dr. Reé András
Köszöntötte a klubot és a közgyűlést.
A nemzetközi szövetség (FAI) “Frank V. Ehling” diplomáját adta át Pinkert Györgynek, amelyet a tavaszi közgyűlésen ítéltek neki az utánpótlás nevelésében kifejtett tevékenységéért.
Szécsi Imre és Csikár Imre
Köszöntötték a részvevőket és az egyesületnek emlékplakettet adtak át a 40- évforduló alkalmából.
Tóth Mihály
Gratulált a szép évfordulóhoz, további eredményes munkát kívánt vezetőknek-résztvevőknek egyaránt.
Urbányi György:
Elmesélte hogy a modellezés ebben a kerületben 1953-ban kezdődött, de csak később alakult az Úttörőházban a szakkör. Kezdetben Ő vezette, majd amikor vidéki munkahelyre küldték, akkor adta ár a szakkör vezetését - 1963-ban Pinkert Györgynek.
Szavazás:
A közgyűlés a beszámolót és közhasznúsági jelentést egyhangúan elfogadta.
Budapest, 2003. november 8.
Szigeti Béláné
jegyzőkönyvvezető
Szabó Róbert |
Rimóczi Róbert |
A közgyűlés hivatalos részének befejezése után szünet és ennek keretében koccintás következett.
A második részben visszaemlékeztünk az elmúlt 40 év jelentősebb eseményeire, a nehézségekre és sikerekre, legeredményesebb versenyzőinkre.
Ezeket összefoglalva és rendszerezve - képekkel és eredeti dokumentumok másolataival együtt - szeretnénk leírni és valamilyen formában kiadni - ha sikerül erre valahonnan pénzt szerezni. Ez a tervünk szerepelt a meghívóban is.
A közgyűlés végén megemlékeztünk azokról a sporttársainkról, akik tagjaink - pártoló tagjaink - voltak, amikor eltávoztak közülünk:
Egyesületünk halottai:
Abaffy |
Imre Zoltán |
1929 |
1998 |
Balázs |
József |
1927 |
1994 |
Bándy |
Zoltán |
1939 |
1996 |
Csizmarik |
Ferenc |
1940 |
1991 |
Formádi |
József |
1943 |
2001 |
Frigyes |
Ernő |
1923 |
1996 |
Frigyes |
Ernőné |
1925 |
1998 |
Frigyesi |
Károly |
1934 |
1996 |
Halper |
László |
1929 |
1996 |
Kapuszta |
Péter |
1947 |
2003 |
Mohai |
István |
1934 |
2000 |
Poich |
Lóránd |
1923 |
1997 |
Dr. Rőser |
Ottó |
1933 |
1999 |
Tóvizi |
Imre |
1969 |
1997 |
Varsányi |
László |
1942 |
1992 |
Sütő Istvánné |
Kőhalmi Éva |
1945 |
2003 |
Emléküket megőrizzük
Pinkert György