|
|
Repülőmodell
nemzeti rekordok 1938 - tól
A Magyar Modellező Szövetség nyilvántartása
szerint,
(ahogy Frigyes Ernő és Török László
összeállították, a hiányzó adatokat kiegészítette dr. Benedek György.)
A közzététel azért (is) történik, mert lehetnek benne hibák. (Voltak is.)
Kérem, aki tévedést fedez fel, legyen szíves közölni - és
bemutatni a hitelt érdemlő dokumentumot, amely alapján ezt a tévedést helyesbíteni
lehet.
A táblázatok üresen maradt részeiről nincs adatunk. Kérem, aki tudja, segítsen
pótolni.
Első rész: Ma is érvényes nemzetközi
kategóriák rekordjainak története.
F3 Rádióirányítású rekordok
F3B vitorlázó repülő
No. 24 Időtartam
|
Pinkert György |
1956.01.08 |
Bp. Rákos |
Proton |
Zebulon |
1’ 14” |
|
Egri Antal |
1958.03.29 |
Budaörs |
|
Moki VR-1 |
2’ 20” |
|
Egri Antal |
1958.04.05 |
Budaörs |
|
Moki VR-1 |
2’ 42” |
|
Egri Antal |
1958.04.05 |
Budaörs |
|
Moki VR-1 |
3’ 57” |
|
Egri Antal |
1958.06.08 |
Budaörs |
|
Moki VR-1 |
4’ 19” |
|
Egri Antal |
1958.06.08 |
Budaörs |
|
Moki VR-1 |
5’ 56” |
|
Borus János |
1958.09.16 |
Szeged |
|
BJRTI-V1 |
6’ 05” |
|
Borus János |
1958.09.16 |
Szeged |
|
BJRTI-V1 |
6’ 58” |
|
Fischer károly |
1958.10.05 |
Budaörs |
|
FI-BER2 |
8’ 04” |
|
Rádóczi Nándor |
1959.06.13 |
Budaörs |
|
RN |
9’ 47” |
|
Rádóczi Nándor |
1959.06.18 |
Budaörs |
|
|
11’ 36” |
|
Rádóczi Nándor |
1959.06.18 |
Budaörs |
|
|
14’ 48” |
|
Egri Antal |
1959.06.24 |
Budaörs |
|
|
25’ 29” |
|
Rádóczi Nándor |
1959.06.26 |
Budaörs |
|
RN |
48’ 17” |
|
Stefel Győző |
1972.04.14 |
Hármashatárhegy |
|
HH-A5 |
1h 22’ 28” |
|
Fischer Károly |
1972.11.06 |
Hármashatárhegy |
|
Frédi |
2h 14’ 08” |
|
Stefel Győző |
1972.11.12 |
Hármashatárhegy |
|
HH |
5h 08’ 21” |
No. 25. Távolság
|
Egri Antal |
1958.04.06 |
Budaörs |
|
Moki VR-1 |
801,5 m |
|
Benedek György |
1959.08.22 |
Budaörs |
|
|
930 m |
|
Benedek György |
1959.08.22 |
Budaörs |
|
|
1.050 m |
|
Benedek György |
1959.08.22 |
Budaörs |
|
|
1.194 m |
|
Benedek György |
1959.08.22 |
Budaörs |
|
|
1.395 m |
|
Benedek György |
1959.08.22 |
Budaörs |
|
|
1.614 m |
|
Benedek György |
1959.08.22 |
Budaörs |
|
|
1.820 m |
|
Tóth István |
1967.08.18 |
Győr |
|
|
2.250 m |
|
Tóth István |
1968.07.16 |
Sári, repülőtér |
|
|
4.432 m |
|
Pintér József |
1980.11.06 |
M1 autópálya |
|
HA-G |
6.000 m |
|
Kereszt József |
1980.11.08 |
M1 autópálya |
|
HA-G |
8.000 m |
No. 26. Magasság
|
Tóth István |
1967.07.20 |
Győr, repülőtér |
|
|
97 m |
|
Fischer Károly |
1975.05.31 |
Hármashatárhegy |
|
Frédi |
490 m |
No. 33 Sebesség
|
|
|
|
|
|
km/ó |
|
Krassó Tamás |
1967.07.18 |
Győr, repülőtér |
|
54 - X |
22,50 |
|
Kocsis Tibor |
1967.07.19 |
Győr, repülőtér |
|
Continental |
25,70 |
|
Rádóczi Nándor |
1967.07.20 |
Győr, repülőtér |
|
HA - RC |
30,00 |
|
Viszmeg György |
1968.07.16 |
Sári, repülőtér |
|
|
37,80 |
|
Viszmeg György |
1968.07.17 |
Sári, repülőtér |
|
|
41,40 |
|
Viszmeg György |
1968.08.18 |
Sári, repülőtér |
|
|
53,73 |
|
Michl Mátyás |
1979.10.06 |
Pér |
|
|
66,32 |
|
Pintér József |
1979.10.07 |
Pér |
|
|
69,23 |
|
Michl Mátyás |
1979.10.13 |
Pér |
|
|
88,61 |
|
Pintér József |
1979.10.14 |
Pér |
|
|
94,24 |
|
Pintér József |
1979.11.01 |
Pér |
|
|
99,72 |
|
Michl Mátyás |
1979.11.02 |
Pér |
|
|
104,80 |
|
Michl Mátyás |
1979.11.04 |
Pér |
|
|
121,62 |
|
Pintér József |
1980.02.16 |
Pér |
|
HA-G |
125,21 |
|
Pintér József |
1980.02.17 |
Pér |
|
HA-G |
142,01 |
|
Michl Mátyás |
1980.10.10 |
Pér |
|
HA-G |
147,54 |
|
Michl Mátyás |
1980.10.12 |
Pér |
|
HA-G |
153,35 |
|
Michl Mátyás |
1980.10.15 |
Pér |
|
HA-G |
159,99 |
|
Michl Mátyás |
1981.12.02 |
Győr - Meleghegy |
|
HA-G |
166,95 |
No. 34. Távolság zárt körön (pályán)
|
Kocsis Tibor |
1968.07.16 |
Sári, repülőtér |
|
|
400 m |
|
Tóth István |
1968.07.17. |
Sári, repülőtér |
|
|
1.100 m |
|
Fischer Károly |
1973.04.15 |
Hármashatárhegy |
|
Frédi |
5.000 m |
|
Fischer Károly |
1973.08.22 |
Hármashatárhegy |
|
Frédi |
20.400 m |
|
Garliczky Gábor |
1981.11.26 |
Győr, Meleghegy |
|
HA-G |
50 km |
No. 55. Sebesség zárt pályán
|
|
|
|
|
|
km/ó |
|
Michl Mátyás |
1979.10.06 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
48,39 |
|
Michl Mátyás |
1980.02.15 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
51,70 |
|
Michl Mátyás |
1980.02.16 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
56,20 |
|
Pintér József |
1980.02,17 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
62,19 |
|
Michl Mátyás |
1980.02.20 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
65,36 |
|
Michl Mátyás |
1980.02.23 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
68,40 |
|
Pintér József |
1980.02.24 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
70,77 |
|
Michl Mátyás |
1980.10.12 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
72,98 |
|
Michl Mátyás |
1980.10.17 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
76,44 |
No. 55 - Sebesség zárt pályán
|
|
|
|
|
|
km/ó |
|
Michl Mátyás |
1979.10.06 |
Pér, repülőtér |
|
|
48,390 |
|
Michl Mátyás |
1980.02.15 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G 870627 |
51,700 |
|
Michl Mátyás |
1980.02.16 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G 870627 |
56,200 |
|
Pintér József |
1980.02.17 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G 146460 |
62,190 |
|
Michl Mátyás |
1980.02.20 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G 870627 |
65,360 |
|
Michl Mátyás |
1980.02.23 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G 870627 |
68,400 |
|
Pintér József |
1980.02.24 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G 146460 |
70,770 |
|
Michl Mátyás |
1980.10.12 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G 870627 |
72,980 |
|
Michl Mátyás |
1980.10.17 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G 870627 |
76,440 |
Ezt
az eredményt világrekordként elfogadták 1980.11.01-én |
|
|