|
|
Repülőmodell
nemzeti rekordok 1938 - tól
A Magyar Modellező Szövetség nyilvántartása
szerint,
(ahogy Frigyes Ernő és Török László
összeállították, a hiányzó adatokat kiegészítette dr. Benedek György.)
A közzététel azért (is) történik, mert lehetnek benne hibák. (Voltak is.)
Kérem, aki tévedést fedez fel, legyen szíves közölni - és
bemutatni a hitelt érdemlő dokumentumot, amely alapján ezt a tévedést helyesbíteni
lehet.
A táblázatok üresen maradt részeiről nincs adatunk. Kérem, aki tudja, segítsen
pótolni.
Első rész: Ma is érvényes nemzetközi
kategóriák rekordjainak története.
F3 Rádióirányítású rekordok
F3A, Mechanikus motoros modellek - kézi - földi indítás
No. 20. Időtartam
|
Pinkert György |
1956.01.08 |
Bp. Rákos |
Proton |
Zebulon |
9’ 30” |
|
Rádóczi Nándor |
1957.07.25 |
Alma-Ata |
|
|
11’ 44” |
|
Hódi László |
1958.06.02 |
Szeged |
Proton |
Sirály HM-R1 |
14’ 22” |
|
Rádóczi Nándor |
1958.07.11 |
Dunakeszi - Alag |
K-16 |
Ha-Rap |
19’ 33” |
|
Hódi László |
1958.07.20 |
Szeged |
Proton |
Sirály-2 |
32’ 59” |
|
Varga Ferenc |
1961.08.12 |
Dunakeszi - Alag |
2,5 Rekord |
V-F-6102 |
36’ 38” |
|
Pál Gyula |
1965.03.15 |
Kecskemét |
1 cm3 FOK |
|
45’ 18” |
|
Fischer Károly |
1972.11.07 |
Hármashatárhegy |
COX 1,5 cm3 |
Frédi |
1h
12’ 47” |
|
Mohai István |
1978.10.18 |
Pécs - Pogány |
MOKI - 10 |
Batár |
1h
31’ 33” |
|
Fischer Károly |
1978.11.06 |
Dunakeszi - Alag |
COX -15 |
|
2h
01’ 25” |
|
Vincze János |
1983.11.07 |
Dömsöd |
Enya 6,5 |
Dino B |
2h
32’ 10” |
No. 21. Távolság
|
Hódi László |
1958.06.09 |
Szeged |
Proton |
Sirály 2 |
960 m |
|
Hódi László |
1958.07.04 |
Szeged |
Proton |
Sirály 2 |
1.198 m |
|
Hársfalvi Sándor |
1959.06.06 |
Nyíregyháza |
|
|
2.150 m |
|
Hársfalvi Sándor |
1961.06.23 |
Nyíregyháza |
|
|
4.362 m |
|
Hársfalvi Sándor |
1961.06.24 |
Nyíregyháza |
|
|
5.200 m |
|
Varga Ferenc |
1964.03.29 |
Alsónémedi |
|
|
10.500 m |
|
Pál Gyula |
1965.03.13 |
Kecskeméti műút |
|
|
15.000 m |
|
Pál Gyula |
1965.03.15 |
Kecskeméti műút |
|
|
23.200 m |
|
Debreczeni Tibor |
1968.07.18 |
Kecskeméti műút |
|
|
30.200 m |
|
Fischer Károly |
1973.07.30 |
M7 úton |
|
|
45.250 m |
|
Mohai István |
1978.10.28 |
Pécs - Barcs |
MOKI M5 |
Batár |
56,583 m |
|
Pintér József |
1979.11.07 |
Győr - Tatabánya |
MOKI M7 |
HA G 146460 |
60.073 m |
|
Imre Sándor |
1983.10.05 |
Győr - Budaörs |
OS Max 6,5 |
DÍNÓ |
99,300 m |
No. 22 Magasság
|
Hársfalvi Sándor |
1959.06.06 |
Nyíregyháza |
|
|
474 m |
|
Petrovits Oszkár |
1961.10.28 |
Budaörs, repülőtér |
|
|
1.220 m |
|
Fischer Károly |
1977.07.29 |
Pestlőrinc, Gilice tér |
MOKI 10 |
HA FK 02 |
1.260 m |
|
Pintér József |
1979.10.12 |
Pér |
MOKI M7 |
|
1.530 m |
No. 23 Sebesség
|
|
|
|
|
|
km/ó |
|
Hársfalvi Sándor |
1960.09.01 |
Nyíregyháza |
|
|
27,468 |
|
Petrovits Oszkár |
1969.07.02 |
Dunakeszi |
|
|
72,000 |
|
Balogh József |
1970.06.25 |
Nyíregyháza |
|
|
82,000 |
|
Hársfalvi Sándor |
1970.06.25 |
Nyíregyháza |
|
Mini delfin |
128,000 |
|
Pertz Ferenc |
1975.11.22. |
Pécs - Pogány |
|
Miss BS |
134,940 |
|
Marton János |
1979.10.06 |
Pér |
Webra S 61 |
|
167,440 |
|
Marton János |
1979.10.07 |
Pér |
Webra S 61 |
|
172,240 |
|
Marton János |
1979.10.13 |
Pér |
Webra S 61 |
|
177,720 |
|
Marton János |
1979.10.14 |
Pér |
Webra S 61 |
|
185,560 |
|
Marton János |
1979.11.01 |
Pér |
Webra S 61 |
|
192,250 |
|
Marton János |
1979.11.02 |
Pér |
Webra S 61 |
|
199,990 |
|
Marton János |
1979.11.04 |
Pér |
Webra S 61 |
|
205,710 |
|
Marton János |
1980.11.22 |
Pér |
Webra S 61 |
HA-G |
226,050 |
|
Marton János |
1980.11.29 |
Pér |
Webra S 61 |
HA-G |
284,580 |
|
Pintér József |
1981.11.30 |
Pér |
|
P-81 |
299,376 |
No. 31. Távolság zárt körön (pályán)
|
Purgai Lajos |
1968.08.17 |
Sári, repülőtér |
|
|
1.000 m |
|
Czifra Lajos |
1968.07.17 |
Sári, repülőtér |
|
|
2.500 m |
|
Debreczeni Tibor |
1968.07.17 |
Sári, repülőtér |
|
|
8.500 m |
|
Debreczeni Tibor |
1969.07.03 |
Dunakeszi |
|
|
10.500 m |
|
Fischer Károly |
1972.11.05 |
Dunakeszi |
|
Frédi |
36.000 m |
|
Mohai István |
1975.11.22 |
Pécs - Pogány |
|
Batar |
39.000 m |
|
Mohai István |
1978.10.18 |
Pécs - Pogány |
|
Batar |
62.000 m |
|
Pintér József |
1979.11.02 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
70.000 m |
|
Pintér József |
1980.10.10 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
86.000 m |
|
Pintér József |
1980.10.17 |
Pér, repülőtér |
|
HA-G |
91.500 m |
|
Vincze János |
1983.11.07 |
Dömsöd |
|
Díno B |
187 km |
No. 53. Sebesség zárt körön (pályán) (4x200 = 800 m)
|
Pintér József |
1979.10.06 |
Pér, repülőtér |
|
|
75,80 |
|
Pintér József |
1980.02.15 |
Pér, repülőtér |
|
Tirmo |
83,91 |
|
Garliczky Gábor |
1980.02.16 |
Pér, repülőtér |
MOKI M5 |
Kaos |
88,39 |
|
Garliczky Gábor |
1980.02.17 |
Pér, repülőtér |
MOKI M5 |
Kaos |
98,14 |
|
Marton János |
1980.02.20 |
Pér, repülőtér |
Webra S |
HA-G |
119,25 |
|
Marton János |
1980.02.23 |
Pér, repülőtér |
Webra S |
HA-G |
128,71 |
|
Marton János |
1980.02.24 |
Pér, repülőtér |
Webra S |
HA-G |
152,17 |
|
Marton János |
1980.10.12 |
Pér, repülőtér |
Webra S |
HA-G |
159,82 |
|
Marton János |
1980.11.16 |
Pér, repülőtér |
Webra S |
HA-G |
166,85 |
|
Marton János |
1980.11.22 |
Pér, repülőtér |
Webra S |
HA-G |
171,88 |
|
Marton János |
1980.11.23 |
Pér, repülőtér |
Webra S |
HA-G |
178,99 |
|
Marton János |
1980.11.29 |
Pér, repülőtér |
Webra S |
HA-G |
184,49 |
|
Pintér József |
1981.11.30 |
Pér, repülőtér |
|
P-81 |
222,73 |
|
|