F2 - Körrepülő modellek
F2A - körrepülő modellek, sebesség.
No. 27 Lökettérfogat: 0 - 1 cm3
Nincs magyar rekord
No. 27/a Lökettérfogat 1,01 - 2,5 cm3
Név | Időpont | Hely | Motor | Modell |
Eredmény km/ó |
1 | Benedek György | 1949.10.22 | Budapest | ED - 2 | Arab - 1 |
67,160 |
2 | Krizsma Gyula | 1951.09. | Poznan | G - 20 | TV - 4 |
94,730 |
3 | Krizsma Gyula | 1951.09.23 | Budapest | G - 20 | TV - 4 |
106,200 |
4 | Krizsma Gyula | 1952.03.31 | Budapest | G - 20 | TV - 4 |
122,449 |
5 | Horváth Ernő | 1952.05.11 | Budapest | G - 20 | TV - 6 |
136,364 |
6 | Horváth Ernő | 1952.06.07 | Budapest | G - 20 | TV - 6 |
146,939 |
7 | Horváth Ernő | 1953.08.18 | Budapest | G - 20 | TU - 15 |
156,217 |
8 | Horváth Ernő | 1953.08.26 | Brno | G - 20 | TU - 15 |
165,138 |
9 | Beck Rezső | 1954.09.09 | Budapest | G - 20/S | BU - 6 |
170,616 |
10 | Beck Rezső | 1954.10.03 | Budapest | G - 20/S | BU - 6 |
177,777 |
11 | Beck Rezső | 1955.08.08 | Vrchlabi, Csehszlovákia | G - 20/S | 186,455 |
|
12 | Beck Rezső | 1956 | Dunakeszi | G - 20/S | 192,000 |
|
13 | Beck Rezső | 1956 | Dunakeszi | G - 20/S | 202,000 |
|
14 | Krizsma Gyula | 1957.09.14 | Budaörs, repülőtér | Alag Y-3 | KAV-5 |
211,000 |
15 | Krizsma Gyula | 1958.06.17 | Budaörs, repülőtér | Alag Y-3 | 222,000 |
|
161 | Beck Rezső | 1958.10.05 | Budaörs, repülőtér | 229,000 |
||
17 | Kalmár Sándor | 1974.10.13 | Sopron | Rossi 15 | KS 52 |
262,700 |
18 | Kalmár Sándor | 1981.09.06 | Sopron | Rossi 15 | KS-56 |
285,19 |
19 | Mult József | 1987.08.21 | Gyula | MOKI S-12 | 292,600 |
No. 28 2,51 - 5,0 cm3
1 | Somhegyi Kristóf | 1950.02.25 | Budapest | Delmo | Robur |
63,175 |
2 | Horváth Ernő | 1950.04.20 | Szolnok | Mikron | TU - 1 |
75,314 |
3 | Ginovszki Arisztid | 1950.10.05 | Miskolc | Delmo | GU-4 |
92,300 |
4 | Ginovszki Arisztid | 1950.11.03 | Budapest | Delmo | GU-4 |
105,470 |
5 | Horváth Ernő | 1951.08.23 | Szolnok | Mc Coy | TU-3 |
129,478 |
6 | Horváth Ernő | 1951.09.07 | Poznan | Mc Coy | TU-3 |
144,000 |
7 | Horváth Ernő | 1952.04.03 | Szolnok | Mc Coy | TV-5 |
156,216 |
8 | Horváth Ernő | 1952.04.03 | Szolnok | Mc Coy | TV-5 |
171,429 |
9 | Kun László | 1952.09.20 | Bp Városliget | Dooling 29 | HSE-U8 |
178,200 |
10 | Kun László | 1952.09.21 | Bp. Városliget | Dooling 29 | HSE-U8 |
184,600 |
11 | Kun László | 1952.09.21 | Bp. Városliget | Dooling 29 | HSE-U8 |
189,474 |
12 | Kun László | 1952.12.07 | Bp. Kőbányai Lok. pálya | Dooling 29 | HSE-U9 |
203,390 |
13 | Décsei Iván | 1954.08.28 | Csepel | Mc Coy 29 | MTH-1 |
209,302 |
14 | Beck Rezső | 1955.11.05 | Bp. Városliget | Dooling | 215,000 |
|
15 | Horváth Ernő | 1955.11.06 | Bp. Városliget | Mc Coy | 222,222 |
|
16 | Vitkovics Miklós | 1956.10.21 | Bp. Városliget | Dooling 29 | 229,000 |
|
17 | Kalmár Sándor | 1967.10.08 | Pécs | MOKI S-4 | KS-38 |
233,000 |
No. 29 5,01 - 10 cm3
1 | Palguta József | 1950.10.03 | Budapest | REA | PM-36 |
71,91 |
2 | Aszalay Lajos | 1950.10.07 | Budapest | REA | AU-3 |
105,882 |
3 | Egerváry Géza | 1951.09.16 | Budapest | REA | EG-U3 |
130,890 |
4 | Egerváry Géza | 1952.06.08 | Bp. Hősök tere | REA | EG-U3 |
142,470 |
5 | Krizsma Gyula | 1952.06.15 | Bp. Kőbányai Lok pálya | Micron 60 | LV-6 |
158,590 |
6 | Gombócz István | 1952.06.30 | Bp. Kőbányai Lok. pálya | Micron 60 | GV-01 |
178,218 |
7 | Gombócz István | 1953.07.26 | Brno | Micron 60 | LU-11 |
195,652 |
8 | Beck Rezső | 1954.06.12 | Bp. Timár u. | G-24 | BU-05 |
214,285 |
9 | Beck Rezső | 1954.08.20 | Bp. Timár u. | G-24 | BU-05 |
225,000 |
10 | Berke László | 1954.09.26 | Bp. Városligeti tó | Mc Coy 60 | B-X-3 |
236,842 |
11 | Berke László | 1954.09.26 | Bp. Városligeti tó | Mc Coy 60 | B-X-3 |
250,000 |
12 | Berke László | 1954.09.26 | Bp. Városligeti tó | Mc Coy 60 | B-X-3 |
255,319 |
No. 30 Sugárhajtású motoros (hőlégsugaras)
1 | Benedek György | 1950.06.04 | Budapest | Dinajet | Gábor Áron |
179,104 |
2 | Horváth György | 1952.07.20 | Bp. Hősök tere | BJ - 01 |
195,624 |
|
3 | Bárd István | 1953.04.26 | Budapest | Aerojet | 210,506 |
|
4 | Bárd István | 1953.04.26 | Budapest | Aerojet | 224,298 |
|
5 | Horváth Ernő | 1954.06.18 | Érd - Parkváros | Letmo MP-250 | LU-18 |
232,258 |
6 | Horváth Ernő | 1954.09.26 | Bp. Városligeti tó | Letmo MP-250 | 246,575 |
|
7 | Benedek György | 1955.11.07 | Bp. Városligeti tó | Saját | 259,000 |
|
8 | Benedek György | 1956.10.21 | Bp. Városligeti tó | Saját | 265,000 |
|
9 | Benedek György | 1957.10.27 | Budaörs, repülőtér | Saját | 276,800 |
|
10 | Benedek György | 1957.10.27 | Budaörs, repülőtér | Saját | 281,107 |
. F2C körrepülő (team racing) sebesség
No. 57 Sebesség 100 körön
Nincs magyar rekord
No. 58. Sebesség 200 körön
Nincs magyar rekord